הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אילנה ליברמן לוי, מנהלת השיווק של קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG

8/03/2018

·       שם החברה: AVIV AMCG  ייעוץ וניהול

·       שנת הקמה: 1988

·       מספר  עובדים: 300

 

אילנה ליברמן לוי (32) היא מנהלת השיווק של קבוצת הייעוץ והניהול AVIV AMCG. עם ניסיון של 6 שנים בשיווק B2B , מובילה אילנה את פעילות השיווק של הקבוצה מול לקוחות בכל המגזרים במשק הישראלי.

 

קבוצת AVIV AMCG מובילה ארגונים בארבעה תחומים עיקריים: ייעוץ ניהולי,  ניהול פרויקטים ומנהלות, תכנון וסביבה.  בשנת 2017 נרכשה הקבוצה על-ידי מטריקס ומאז ממשיכה הקבוצה בתנופת הצמיחה ומרחיבה את היקף הפעילות.

 

·       ספקי שיווק: הרבה מהעשייה השיווקית שלנו נעשית IN-HOUSE  ע"י צוות השיווק. הצוות כולל רכזת שיווק ומעצבת גרפית.  משרד יחסי ציבור: אולמדיה ,  מוצרי קד"מ: ליגד, סרטים ומדיה: טליה פימלס.

 

1.    באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

חלק לא מבוטל מפעילות השיווק B2B דורשת פגישות פנים מול פנים עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. השנה החלטנו בחברה שאנחנו רוצים לפגוש מקבלי החלטות מהמגזר המוניציפלי. הצלחנו להביא 80 ראשי ערים ומנכ"לים של רשויות מקומיות לאירוע תוכן ממוקד שהוגדר כהצלחה.

2.    מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
אתגר שיווקי שמאפיין לדעתי כל השיווק B2B הוא פיתוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות. אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בתהליכים אקוטיים שמתנהלים בארגון, אשר משפיעים על התפתחותם העסקית. אנחנו פועלים כל הזמן לייצר את תחושת הביטחון שהצוותים שלנו הם לא ספקים אלא שותפים אמיתיים לדרך, גם לאחר שהפרויקט הסתיים.

 

אתגר נוסף שמאוד רלוונטי בתחום העיסוק שלנו, הוא שפרויקטים רבים עליהם הקבוצה מתמודדת מושתתים על מכרזים. מדובר בניקוד קשיח שאין בו מרחב תמרון רחב. מכאן, עיקר הפעילות השיווקית היא לעבוד, ללא הפסק, על מיצוב החברה ולהוביל תפיסה אצל הלקוח שלמקצועיות הצוותים שלנו אין תחליף.

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק

אני מאמינה שמנהל שיווק צריך לדעת כמה שיותר על פעילויות שיווקיות שמתבצעות תחתיו, גם אם הן מתבצעות ע"י ספקים. ממליצה ללכת לקורסים וסדנאות ולהכיר את השיח בכל תחום. להצליח לדבר באותה שפה של ספק תקדם אתכם במקסום התוצאות.

טיפ נוסף וחשוב לא פחות הוא להכיר לעומק את הפעילות והמוצרים שלכם. תשאלו שאלות, תעמיקו בהבנת היכולות. זה ישפר את העשייה שלכם.

 

 

4.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך

המיצוב החדש של בית ההשקעות מיטב דש. הם החליטו לזנוח את השיח על מדדים ותשואות שמאפיין בתי השקעות והתמקדו בניסיון. זיקוק המסר שיש מאחורי המותג מומחים מנוסים, שהם בסופו של דבר אנשים שמנהלים לכם הכסף הוא נכון ואני מתחברת אליו גם בעולמות העשייה שלי.

 

5.    השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עליך? המנהל שלי דניאל רוזנברג. בשנה שאנחנו עובדים ביחד קיבלתי ממנו המון תובנות על ניהול.

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס. בכל שיחה והתייעצות תימצא תשובה יצירתית.

·       לימודים? תואר ראשון תקשורת וניהול

·       עבודה ראשונה? עוזרת אישית במשרד עורכי דין

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? ראייה רוחבית, יצירתיות ו"פושריות"

·       מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצת מנהלי שיווק מצייצים. אין כמו חוכמת ההמונים.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה

·       ג'וב חלומות? בפרספקטיבה של השנים הקרובות, ג'וב החלומות שלי הוא בארגון הנוכחי. לקדם ולפתח  את היקף הפעילות השיווקית של הקבוצה לתחומים חדשים לחלוטין שכוללים פעילות גלובלית. ומשם? נחפש את האתגר הבא.

·       חופשה חלומית: ישיבה מול האח בריזורט מפנק בארץ מושלגת.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד