הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שירלי בן מרדכי, בעלים, Beone

29/03/2018

שם החברה:  חברת Beone integrates marketing channels Ltd

 

שירלי בן מרדכי, 25 שנה בתפקידי ניהול שיווק ומדיה ענף הריטייל , מומחית לאסטרטגיות שיווק וסחר בענף הקמעונאות מזון ופארם.

 

בעלת תואר שני מנהל עסקים, ניסיון ניהולי רב, ידע ויכולות מוכחים בהובלת חברות , מובילת תהליכי שינוי, הבנה מעמיקה של תהליכי רגולציה (חוק המזון), ניסיון עשיר והצלחה בהבנת השוק, זיהוי צורך, ייזום ,תכנון , עיצוב ומימוש יעדים ומטרות , הקמת מערך שת"פ וקשרים עסקיים במגוון ערוצי שיווק בעולם הקמעונאות.

 

יולי 2017 , לאחר הליך איתור קפדני וארוך , שירלי בן מרדכי שובצה לנבחרת הדירקטורים 2017 של המדינה , מטעם רשות החברות הממשלתיות.

 

התנדבות:

חברת הנהלה – חוג ידידים של מרכז רפואי שיקומי רעות (גיוס כספים וחסויות, אירוע שנתי)

דירקטורית , קרן דואליס  - קידום עצמאות כלכלית לאימהות צעירות נתמכות רווחה ושילובן בשוק העבודה . התוכנית פועלת בשיתוף עם עלם וציונות 2000

 

·         ספקי שיווק: Allmedia , יפעת בקרת פרסום  

 

·         באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

 חיזוק המודעות לחשיבותם של העסקים קטנים ובינוניים, העצמתם, וקידום מהלכים בתחום.  מיזם Beone

עסקים קטנים ובינוניים נחשבים למנוע הצמיחה של המשק.

 

מחקר שפורסם לאחרונה ובחן את הבעיות הדחופות ביותר שפוגעות בצמיחה של עסקים קטנים ובינוניים, מעלה כי נושא השיווק, כולל פרסום ותקציבי שיווק , נתפס כבעיה הגדולה ביותר של עסקים. עסק/מותג  קטן /בינוני, לא מסוגל להתמודד מול תקציבי השיווק והפרסום של הגדולים בשל העדר משאבים כלכליים וכ"א מקצועי.

 

על רקע הדברים הללו, הקמתי את מיזם  BEONE, המהווה תרומה משמעותית לביסוס מעמדם של העסקים הקטנים והבינוניים. המיזם מעניק מגוון כלים ופתרונות לקידומם והעצמתם  על רקע מהלכים רגולטורים שנעשים  בענף הקמעונאות. פתחנו מודל שיווקי ייחודי המאפשר לכל עסק קטן/בינוני נגישות לקהלי היעד באמצעי המדיה השונים וברצפת המכירה בנקודת ההחלטה של הקונה.  פיתוח המודל הייחודי של BEONE  נעשה לאחר עבודת מעמיקה , להבנת החסמים והקשיים האמתיים בקרב עסקים/ספקים קטנים בינוניים, ולאחר בחינה של הסוגיה המרכזית , מדוע הרגולציה לא צלחה עד כה להביא את השינוי המיוחל.

 

אני מאמינה שבאמצעות המודל שלנו , נצליח לצמצם את הפערים והריכוזיות במשק , לעודד תחרות וחדשנות , שיובילו למהפכה צרכנית והורדת יוקר מהחיה.

 

·         טיפ למתחילים בעולם השיווק:

זהו את הלקוח למדו את צרכיו ובנו מענה אופטימאלי לצרכים שלו. להיות דרוך, להמציא את  עצמך מחדש, שאף למצוינות סמן מטרה גבוהה יותר ממה שאתה חושב שתוכל להשיג וכמובן לעשות הל כדי להגיע אליה. על היזם להפנים שתכנון מוקדם ונכון של היבטי השיווק, הוא תנאי הכרחי להצלחת העסק הקטן.

 

·         פעילות שיווקית שהרשימה אותך:

Fiverr הוקמה לפני כ- 7 שנים והצליחה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג. היא הפכה לשוק המקוון המוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים.

 

·         השאלון האישי:

·     איזו דמות השפיעה עלייך? אימי, חיה בן מרדכי, אישיות עוצמתית אשר השפיעה ועדיין על דור שלם של משפחות.

·     אישיווק מומלץ שעבדת איתו:  אורן בסון Allmedia

·     מוסד השכלה גבוהה? אוניברסיטת תל אביב , Clark University , בינתחומי הרצליה

·     עבודה ראשונה? מנהלת תחום טואלטיקה ופארם, אקסטרא שיווק.

·     תכונה חשובה למנהל שיווק? מקוריות , דריכות , רלוונטיות. חשוב לחשוב שונה. כשאתה נגד הזרם, יש לך סיכוי גדול יותר להביא חדשנות ולהצליח.

·     מקור ידע מקצועי שימושי: Steve Jobs' management methods

·     סיפור חיים מיוחד של מייסד חברת "אפל"בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת הלובי, הילטון, והמסעדה של הוטל מונטיפיורי

·     מהו ג'וב חלומותיך?  יזמות סטארטאפ – I'm on my way to realizing my dream

·     חופשה חלומית:  עם הבנים המופלאים והמוכשרים שלי טום  17 ובן  16 – לונדון/ניו יורק .

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד