הפוך לעמוד הבית
יפעת

אישיווק השבוע: מירב קלייסט מנכ"ל ובעלים CANNARA

12/04/2018
אישיווק השבוע: מירב קלייסט מנכ"ל ובעלים CANNARA

 

·       שם החברה: ים שירת העשבים יזמות בע"מ -CANNARA

·       שנת הקמה:2015

·       מספר  עובדים:8

 

החברה הוקמה מתוך סיפור אישי של אבי שחלה במחלה וחיפשתי אחר תרופה שתמזער לו את הסבל שסבל כתוצאה מפצעים בגופו. בתחילת הדרך הרעיון היה נראה בלתי אפשרי להכניס מוצרים מבוססי שמן זרעי קנאביס לארץ.

 

כשנחשפתי והבנתי שהסגולות והתוצאות המדהימות של השמן לעור הגוף הן פלאיות זה היה השלב ששום דבר כבר לא יעצור אותי מלבשר את הבשורה של קוסמטיקה משמן זרעי קנאביס.

 

למעלה משנתיים חקרנו את הסגולות ופיתחנו נוסחאות עם שיטות ייצור שלא ייפגעו בסגולות המופלאות. וברגע שהגענו לנוסחא מנצחת זה היה היום בו פתחנו חברה אצל רשם החברות.

 

ההתחלה הייתה לא פשוטה מול משרד הבריאות קבלת אישורים לייצור ושיווק מותג של קוסמטיקה מבוססת קנאביס. אך כמו בכל סיפור טוב" אין דבר העומד בפני הרצון". כיום יש למותג CANNARA 6 מוצרי פרימיום מובילים בתעשייה וידינו עוד נטויה.

 

 

·       ספקי שיווק: חברת דאפיגו- דיגיטל, נטורליין, Retail, הרש תקשורת, יח"צ ואסטרטגיה

 

1.    באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

המהלך השיווקי הוא אירוע מתמשך ,הפריצה לתודעה של קהל הלקוחות ולהבין כמה הצרכן צמא למשהו אמיתי זה התגובה שמשקפת הכל. כמות הלקוחות החוזרים זאת הברכה.

 

2.    מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

האתגר השיווקי ביותר בשוק ובקוסמטיקה מבוססת קנאביס הוא חינוך קהל הלקוחות להביא את קהל הלקוחות להבנה שקנאביס הוא צמח פלא ולא רק ממסטל אלא בראש ובראשונה מסייע לבריאות העור והגוף.

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק

גם אם החלום שלכם גדול, תתחילו בקטן תבחרו את אנשי המקצוע שמוכנים לגדול איתכם ויהיו נאמנים לכם. תמיד תחלקו את העוגה לפרוסות

 

4.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך: הקמפיין של פאודה-מבחינתי הוא הקמפיין עורר כל כך הרבה שיח סביבו, כל הענין של לקחת אקטואליה ולהפוך אותה להבט שיווקי זה גאוני בעיניי.

 

5.    השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עלייך? אבא שלי-איש עסקים שידע לנהל את זמנו בצורה מושלמת מעורר השראה

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אמנם לא עבדתי איתו ואולי זה זמן קצת פחות טוב. אבל ביבי נתניהו הוא איש שיווק מדהים בעיניי.

·       לימודים? הנדסאית, מנהל עסקים

·       עבודה ראשונה? מלצרית בשכונת התקווה

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסא

·       מקור ידע מקצועי שימושי: אבא עשיר אבא עני

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – גרנד קניון רמת אביב

·       ג'וב חלומותייך? מנכ"לית חברת CANNARA

·       חופשה חלומית: איי סיישל

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד