הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מיכל סמילה סמנכ"ל שיווק ישראל, Sharplight

26/04/2018
אישיווק השבוע: מיכל סמילה סמנכ"ל שיווק ישראל, Sharplight

·        שם החברה: Sharplight

·        המותג בישראל: 4MP עולם של טכנולוגיה אסתטית בידייך  

·        שנת הקמה: 2002

·        מספר  עובדים: 60


מיכל סמילה, 33, היא סמנכ"ל השיווק של 4MP ובעלת 10 שנות ניסיון בתחום השיווק בחברות מובילות במשק. בישראל מוצרי החברה משווקים תחת מותג 4MP, בקטגוריות של מכשור להסרת שיער, טיפולי פנים, טיפולי גוף והצרת היקפים. בימים אלו מותחים את הליין המוצרי גם למכשור בייתי ולמכשור בתחום הספורט. עם לקוחות בישראל ובעולם ועליהם נמנים מכוני יופי, קוסמטיקאיות ורופאים בתחום האסתטיקה, כשהיא מציעה למועדון לקוחותיה מודל ליווי ייחודי המסייע להצלחה עסקית וכולל חומרי מיתוג, כלים שיווקיים, חומר פרסומי, ייעוץ קליני ועוד.

 

·        ספקי שיווק: משרד אונליין wave digital, סטודיו פרינט doart, יח"צ harel-moradi ועוד רבים וטובים.

 

1.     באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?  
הרחבת שוק באמצעות השקת הפעילות של
4MP  לתחום הספורט, בימים אלו ממש.  ענף הספורט והכושר הינו ענף סוער ותחרותי, בעוד שהיצע המכשירים דומה בין השחקנים השונים. בשנים האחרונות, קיים חיפוש מוגבר אחר חדשנות- הן מבחינת בידול במכשור במטרה לגרום למתאמנים להתמיד ולחדש את המנויים והן מבחינת מנועי צמיחה חדשים. 4MP משיקה בייבוא בלעדי את מכשיר ה-Helix: מכשיר טריינר ליטרלי (תנועה צידית מעגלית במקום לנוע קדימה ואחורה כפי שכולנו רגילים), שמפתח קבוצות שרירים חדשות, מאפשרת להגיע לדופק המטרה  מהר יותר ובאופן כללי לקבל אימון אפקטיבי ומהנה בהרבה.

 

בנוסף, החברה מציעה לחדרי הכושר מוצר משלים  להקפאת שומן למחלקות הספא. הקונספט של להוריד עוד מידה בביקיני באמצעות טכנולוגיה, מדבר לכולנו.

 

1.     מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
פנייה מתמשכת לאותו קהל יעד מצומצם של עשרות אלפי מכוני היופי בארץ, המצריך שמירה מתמדת על רלוונטיות, חדשנות ומובילות טכנולוגית של טרנדים בינלאומיים.

 

2.     טיפ למתחילים בעולם השיווק
קחו את הזמן ללמוד את התמונה הגדולה, תשמרו על פוקוס ומכוונות למטרות הארגון ותתעלו אליהן את החשיבה היצירתית שמזינה אותנו כאנשי שיווק.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
אחת החברות המרשימות במהלכים המבריקים שלה היא אמזון, שמצליחה להתעלות על עצמה כל פעם מחדש. הם השיקו לפני מספר חודשים את AmzonGo, סופרמרקטים בהם ניתן להיכנס, לאסוף מוצרים ולצאת. ללא תור, קופה או סריקת מוצרים. החיוב מתבצע באמצעות זיהוי  הסמארטפון והמוצרים שהורדו מהמדף וחיוב אוטומטי של האשראי. מהלך שאני מאמינה שמחד ישפר פלאים את החוויה הצרכנית, ומאידך ייצר לאמזון ביג דאטה שמנהלי שיווק חולמים עליה - מיקום מדויק בזמן אמת, העדפות צרכניות, היקפי רכישה, פרטי כ.אשראי  וסלולרי.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות השפיעה עליך? נדיה קומנצ'י. הספורט האהוב עלי הוא התעמלות אמנותית. מדובר בתחום תובעני הפולש לכל תחומי החיים החל מאימונים מפרכים, דרך תזונה מוקפדת ועד לשינה בשעות קבועות. ועם זאת, הוא מביא עימו יופי רב, יצירתיות, עוצמה והישגים מרשימים למתעמלים נחושים ומכווני מטרה כמו נדיה קומנצ'י.

·        אישיווק מומלץ שעבדת איתו: אסף עופר, נירית בן קיש, גיל גבריאל

·        לימודים? בוגרת MBA של אוניברסיטת בר אילן

·        עבודה ראשונה? מלצרות. זה  לא מסלול חובה היום?

·        תכונה חשובה למנהלת שיווק? הבנה עסקית לצד יכולת הזזת הרים.

·        מקור ידע מקצועי שימושי: פרגון רב מגיע לקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", קהילה פעילה מאוד המאפשרת להתייעץ וללמוד מקולגות בתחום השיווק. גיוון הענפים בקבוצה מאפשר לצאת מהקופסה ולקבל השראה.

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: שגב אקספרס בראשון, צמוד למשרד, משרה נינוחות.

·        ג'וב חלומות? כשאמצה את הסקטור העסקי, למנכ"ל עמותה.

חופשה חלומית: סימנתי וי על חלק גדול מהיעדים האקזוטיים, בפעם הבאה טיול קראוון עם בעלי והקטנה.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד