הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: רותם פולק, מנהלת שיווק, דיאמנט צעצועים

3/05/2018

רותם פולק, מנהלת שיווק של דיאמנט צעצועים, מתארת את עצמה כ"הכל מהכל ביחד ובעיקר עם הרבה רגישות ופאשן למקצוע".

 איך הגעת לעולם השיווק?
ממש במקרה, רציתי בכלל ללמוד בסמינר הקיבוצים משהו שקשור לחינוך או משאבי אנוש. נכנסתי לתחום והתאהבתי בעולם הזה. קסום וממכר.  

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלת לאחרונה?
אוטובוס של מפרץ ההרפתקאות. אוטובוס שמיתגנו עם מפרץ ההרפתקאות ועבר כל יום ב- 3/4 חנויות בכל רחבי הארץ. היה באז מטורף, פעילות מדהימה שיצרה הדים רבים והייתה ללא ספק בעלת ערך מוסף וחוויה גדולה 

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מישהו שיודע לשלב הכל ביחד – מקצוענות, למידה, אנושיות, אמפתיה, זריזות מחשבה – לדעת להגיב לשוק בהתאם לשינויים

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה?
ספין מאסטר. אחת החברות הגדולות בעולם. אנחנו עובדים איתם הרבה, עושים עבודה מדהימה בכל העולם. להעריץ את המקצוענות שלהם

 מהו שיווק דיגיטלי עבורך?
השינוי שקורה היום. אי אפשר לחיות בלעדיו כלל. הכל קורה שם והוא חלק אינטגרלי מאיתנו.

מסר למנהלי שיווק חדשים?
ללמוד כל הזמן, להתאים את עצמך למצב המשתנה בשוק. מה שאני למדתי לפני 10 שנים כבר ממש לא רלוונטי לעכשיו, העולם משתנה ובהתאם גם השיווק ולכן הלמידה כל הזמן חשובה.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד