הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: יוני אבני, סמנכ"ל שיווק, טלפייר

13/06/2018
אישיווק השבוע: יוני אבני, סמנכ"ל שיווק, טלפייר

·       שם החברה: טלפייר

·       שנת הקמה: 1979

·       מספר  עובדים: כ-100

 

יוני אבני, עו"ד וסמנכ"ל שיווק ומכירות בטלפייר. חי בעולם שמשלב בין משפט, שיווק ומסחר: "למרות שהשכלתי היא משפטית ומסחרית, עולם השיווק תמיד משך אותי. תהליך השיווק והמכירה הוא מורכב, מגוון ומעניין בין השאר כי הוא משלב היבטים פסיכולוגיים, יכולת לחשוב מחוץ לקופסא, אומץ והרבה חזון. אחרי סיום התואר ידעתי שארצה להשתלב בעסק המשפחתי, ומכאן הבחירה הייתה טבעית".

 

·       ספקי שיווק: דולפין משרד יחסי ציבור, סטרטיגו, VEO

 

1.    באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?

 

השקת סדרת מערכות ה-7000 - סדרת מערכות גילוי אש חדשה שאנחנו מאוד גאים בה. השקת מוצר חדש היא תמיד אתגר בפני עצמו, על אחת כמה וכמה סדרה של מוצרים.

הליך ההשקה כלל הרבה מאוד השקעה ועבודה אסטרטגית ושיווקית, אונליין ואופליין. שמחתי לראות את ההצלחה של המהלך ואת הפרגון שקיבלנו.

באופן כללי, תחום מערכות גילוי האש לא נמצא בקדמת הבמה מבחינת התודעה הציבורית, וקיים אתגר להגיע ולעניין את הציבור בחידושים ועדכונים לגבי המערכות שבסופו של דבר מצילות חיי אדם ורכוש.

מבחינתנו מעבר למכירת מערכות גילוי אש, ישנה חשיבות גדולה לתרום לשיפור רמת בטיחות האש בישראל.

 

2.    מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

 

אנחנו חיים בעולם דינמי שבו אתה חייב להמציא את עצמך מחדש כל הזמן וזה אתגר בפני עצמו. מבחינתי, האתגר השיווקי הגדול בהקשר של מערכות גילוי אש הוא להעלות את נושא בטיחות האש לתודעה הציבורית. חשוב שהציבור יכיר בחשיבות מערכות אלו כדי שיוכל לעשות בחירות נכונות, בטיחותיות וכלכליות.

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק

 

תמיד לפתוח את הראש לכיוונים חדשים ולא לפחד להוביל מהלכים כנגד הזרם. עולם השיווק הוא עולם מאוד דינמי ומהיר, לכן מנהל שיווק טוב חייב תמיד לחשוב כמה צעדים קדימה ולהיות פתוח אל מול השינויים שתמיד מתרחשים בשוק.

 

4.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך

 

ביטוח 9 מיליון. מבחינה שיווקית, קמפיין "שוקה" של שני כהן הוא גאוני ומהווה מודל לחיקוי. מעבר לבניית הדמות המצוינת, נעשתה פה עבודת יוצאת דופן של ניתוח מבנה השוק והפניית תשומת הלב ליתרונות של המפרסם אל מול החסרונות של המתחרים (לטענת המפרסם כמובן ;-)).

 

 

5.    השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עליך? אבא שלי

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: רודריגו גונזלס

·       לימודים? תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים, תואר שני במנהל עסקים גלובלי – שלושתם במרכז הבינתחומי הרצליה

·       עבודה ראשונה? טלפייר

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? חוצפה

·       מקור ידע מקצועי שימושי? TED TALKS

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? מסעדת קלארו, מתחם שרונה, ת"א

·       מהו ג'וב חלומותיך? כל ג'וב שקשור בכדורגל

·       חופשה חלומית: קופנגן, תאילנד

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד