אישיווק השבוע: דוד סלם, מנהל שיווק, Le Wagon TLV |
|||||||||||||||
דן מייזליש | |||||||||||||||
8/11/2018 | |||||||||||||||
● שם איש השיווק ותפקיד: דוד סלם, מנהל שיווק ● שם החברה: Le Wagon TLV / בטטה בע״מ ● שנת הקמה: 2018 ● מספר עובדים: 5 דוד סלם עזב את צרפת בגיל 15 ועלה לארץ לבדו, מתוך תחושת קשר חזקה לישראל, כשהוריו נשארים בפריז. בהתחלה גר ועבד בקיבוץ בן שמן, ולאחר מכן החל לעבוד במכירות ושיווק, והחל לעבוד בגיוס סטודנטים ב"לה ואגון". סלם התאהבת בתכנית, עשה את הקורס, והיום אחראי על מערך גיוס הסטודנטים ועל הפרסום. ● היקף תקציב שיווק: 12,000 בחודש ● ספקי שיווק: חברת יחסי הציבור 'דולפין' באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד? מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם? טיפ למתחילים בעולם השיווק? פעילות שיווקית שהרשימה אותך השאלון האישי: ● איזו דמות השפיעה עליך? ג׳אק מא, מייסד עליבאבא ● אישיווק מומלץ שעבדת איתו: ליעד גץ מTerrific Marketing- ● לימודים? סטודנט למדעי המחשב במכללת שנקר ● עבודה ראשונה?חליבת פרות, בקיבוץ בן שמן ● תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ● מקור ידע מקצועי שימושי? קורס שיווק ופרסום של Udacity בשיתוף גוגל והאבספוט ● בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפה תחתית בלינקולן, ת"א ● מהו ג'וב חלומותיך? נהג מירוצים ● חופשה חלומית: לשוט ולצלול בין האיים ביוון |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||