הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: שרי גור, מנכ"לית, פורום טק

3/01/2019

·       שם החברה: פורום טכנולוגיות

·       שנת הקמה: 1987

·       מספר  עובדים: 50

 

שרי גור, היא מנכ"לית, פורום טכנולוגיות, פיתוח וייצור מוצרים רפואיים בתחום הדנטלי. בעברה הייתה שותפה-מנהלת בדקסטרה שירותים פיננסיי, שימשה כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית פיתוח עסקי, באמדאוס ישראל, וכן שימשה בתפקיד סמנכ"לית כספים ותפעול בפורמולה טרוול.

 

·       ספקי שיווק:
משרד  אסטרטגיה ומיתוג –
Binsight  אילת תורן דובר,
יח"צ – שלו תקשורת.

 

באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
פורום טק היא חברת טכנולוגיה ישראלית בבעלות פרטית שהוקמה לפני 30 שנה. היא מייצרת ומשווקת מכשור רפואי דנטלי ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. אנחנו מייצרים שני מכשירי דגל -  APEX Locator – מכשיר צג דיגיטלי שמודד את אורך תעלת השן ומסייע לרופאי השיניים למקם את נקודת ה- Apex בעת טיפולי שורש ו-Implant Locator, מכשיר טכנולוגי שמסייע לרופאי השיניים לאתר שתלים, ללא צורך בפתיחת חניכיים, ומאפשר למטופלים החלמה מהירה, ללא הרדמה וללא כאבים. בשנה האחרונה ביצענו מיתוג מחדש כדי להתמצב כמובילת הטכנולוגיה הדנטלית בעולם. הנראות שלנו בעולם והשפה הגרפית הותאמו כדי להתאים לעולם הגלובלי המתחדש.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

פורום טק מתמחה כבר שנים בפתרונות OEM) Original Equipment Manufacturer  - יצרן ציוד מקורי). זה אומר שחלק גדול מהשוק שלנו לא ממש יודע שאנחנו היצרן מאחורי המותגים המצליחים בעולם. זה מחייב אותנו לחשוב בשני כובעים – המפיצים ורופאי השיניים. זה דורש הבנה מעמיקה של הצרכים של שניהם ומציאת הפתרון האידיאלי. למעשה, אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו מוצרים מותאמים וגם מסייעים להם להבין את הלקוחות שלהם.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק

לא לפחד להעז. נכון שיש המון חשש ורתיעה מכישלונות אבל בדיוק נמצאות ההזדמנויות לצמוח. שם אפשר לגלות עולמות חדשים ומנועי צמיחה שלא היו מוכרים קודם לכן.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

כבר שנים אני צופה בהשתאות על היכולת של חברת אפל לגרום לאנשים לעמוד בתורים ארוכים בכל פעם שיוצא אייפון חדש. אפל מיצבה את עצמה כשם נרדף לחדשנות והצליחה ליצור מותג שמגדיר בני אדם. קשה לכמת את שוויו של הנכס הזה ותרומתו לשוק בו היא פועלת.

 

השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עליך? הייתי רוצה לפגוש את אנג'לה מרקל, אישה חזקה עם דרך, ערכים וחזון שהצעידה את המדינה שלה להיות המובילה בשנים האחרונות באירופה מתוך אחריות וראייה אזורית ובינ"ל.

·       לימודים: MBA  בהצטיינות, האוניברסיטה הפתוחה, BA  בניהול, בהצטיינות באוניברסיטה הפתוחה. בוגרת קורס הנחיית קבוצות, פיתוח מנהיגות ומצויינות – אוניברסיטת בר אילן

·       עבודה ראשונה? מנהלת חשבונות

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות, אומץ, חשיבה מחוץ לקופסא.

·       מקור ידע מקצועי שימושי : דן אריאלי , לא רציונאלי ולא במקרה, מרתקת אותי עבודת החקר  שלו והתובנות הנובעות ממנה.

·       חופשה חלומית: תאלינד: נופים, שקט, ים ורוגע  - שילוב מנצח

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד