הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"ל שיווק, נעלי טוגו

31/01/2019

שם החברה: TOGO

שנת הקמה:   2002

מספר  עובדים: 800

 

איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"ל שיווק של רשת נעלי טוגו, עבדה לאורך כל הקריירה בתחום השיווק, הפרסום, יח"צ ,וקידום מכירות בחברות מובילות במשק הישראלי והבינלאומי.  בתחילת דרכה רצתה בכלל להיות אדריכלית, והגיעה רק במקרה לתחום השיווק שהתאים לה מאוד. כדי להרגיש שהיא לא מפספסת תחום האדריכלות למדה  גם עיצוב פנים, שגם הוא קשור לעולם הקמעונאות לכל העניין של עיצוב חלל מסחרי וגם להבנה של הצרכן ודרך הפעולה שלו. "אני  משלבת את הידע של שני התחומים יחד וזה נותן לי יתרון", אומרת איילת.

 

·       היקף תקציב שיווק ופרסום:  כ- 10 מיליון שקל.

 

·       ספקי שיווק: חשוב לי לעבוד עם ספקים שהם שותפים לדרך ורואים ב TOGO חלק מהעסק שלהם. דנה כחלון יחסי ציבור, Beyondigital שיווק דיגיטל, לילך הירשפלד – סטודיו לעיצוב NANO  , אידאה – משרד מיתוג, גאוקרטוגרפיה מכון מחקר דפוס נטלי והרשימה עוד ארוכה .

 

 

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד? מיתוג  וקונספט חנויות, מתיחת הפנים שעשינו לרשת ולמותג בשנים האחרונות. אנחנו היום רשת נעלי האופנה הגדולה והמובילה בישראל.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
ההתמודדות מול רשתות האופנה שמביאות  גם נעליים, וכשנכנסים אליהן  מקבלים את הטוטל לוק: באים לקנות ג'ינס ומתפתים לקנות גם חולצה ונעל. אני מחפשת כל הזמן להבליט את המגוון שלנו שהוא אין סופי וכמו שהסלוגן שלנו אומר  new look everyday

יש לנו המון דגמים כ- 1000 בעונה, אפשר למצוא אצלנו מגוון גדול של דגמים לכל שעה ביום בכל גובה עקב מהטרנד החם ביותר עד בייסיק – כל אחת ואחד יכולים למצוא את הנעל המתאימה עבורם – מעבר למחיר שכולם יודעים שאצלנו תמיד יש את המחיר המשתלם ביותר .

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק: חדשנות ! תהיו אמיצים להיות חדשניים.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
הקמפיין האחרון של דלתא שלקח את החיסרון הכי גדול של הפיג'מות: הפיכת בגד ישן לפיג'מה , הציף אותו וקרא לשינוי- תכבדו את השינה שלכם עם הבגד שמיועד לכך הפיג'מה!

 

השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עלייך?  אין לי מישהו אחד, לאורך השנים עבדתי בחברות גדולות לצד אנשי  מקצוע מהטובים במשק ואני מרגישה שמכל אחד למדתי והושפעתי.

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: פרדי בלהסן – גם איש שיווק ואסטרטגיה  וגם איש קריאיטיב. היום הוא רק נותן הרצאות בתחום זה.

·       לימודים: תקשורת המונים ואין סוף קורסים והשתלמויות בתחום

·       עבודה ראשונה? קוקה קולה

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? יזמות

·       מקור ידע מקצועי שימושי? רשתות חברתיות – היום לדעתי אפשר לשאוב משם המון ידע על מה הקהל מחפש, מה הוא אוהב, מה מעניין אותו, ובנוסף בפלטפורמות אלה  אפשר גם לשאול את הקהל שאלות ולקבל מהם את התשובות באופן ישיר.

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קופי בר, קרוב למשרד וטעים

·       ג'וב חלומותייך? אחת המשימות המעניינות וחשובות ביותר בעיני בתקופה זו הינה לחבר בין דור השיווק האנלוגי לדור הדיגיטלי כדי להרוויח את דור העתיד של אנשי השיווק שישלבו בין שני העולמות. לאחרונה התבקשתי לתת הרצאה על עולם השיווק והמיתוג בתיכון במסגרת מגמת לימודי מנהל עסקים וכלכלה בסיומה הרגשתי את חשיבות הנושא.  

·       חופשה חלומית: ניו יורק – אוהבת את זה שהעיר לא עוצרת לרגע ואתה הכי אינדווידואל שם.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד