הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דניאל רחום, מנהלת שיווק, קבוצת רולטיים

28/02/2019

שנת הקמת החברת: קבוצת רולטיים, 1994

 

מס' עובדים: 180-כולל חנויות הרשתות

 

דניאל רחום, בת 33, נשואה + 2, עבדה בעברה במשרדי פרסום

 

באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד: 
שיתוף הפעולה עם סנדרה רינגלר שעיצבה עבורנו קולקציית תכשיטי יהלומים לאימפרס והיכולת להיחשף לקהל חדש ולאפשר לו להגשים חלום שזה בעצם החלום של כל אישה- תכשיט יהלום מדהים- במחיר אפשרי.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
 לתת מענה באותה חנות ללקוח  שבא לקנות שעון אומגה ב- 30,000 שח ויחד עם זאת ללקוחה שמגיעה לקנות שעון אן קליין ב- 299 שח. ולכולם אנחנו רוצים לתת תחושה מדהימה, אבל הדיפרנציאליות בין המוצרים ומנעד המחירים באותה נקודת מכירה מהווה אתגר.

טיפ למתחילים בעולם השיווק: להיות כמו ספוג, לקלוט ולספוג כל מידע אפשרי, ואח"כ לנתח אותו ולבחור את השקפת עולמך

פעילות שיווקית שהרשימה אותך: המהלכים של סודה סטרים, שמשלבים ערך חברתי מובהק, עם הרבה אומץ ומיקוד, לצד כמובן ההצלחה המדהימה.

 

השאלון:

איזו דמות השפיעה עליך? פאולו קואלו, כנערה גדלתי על הספרים שלו ואיתם חלמתי ודמיינתי

איש שיווק מומלץ שעבדת איתו? רחלי בריזל סמנכ"לית השיווק של אשדר

לימודים? תואר ראשון בכלכלה וניהול באקדמית תל אביב יפו, תואר שני MBA  בקרית אונו

עבודה ראשונה? עשיתי קייטנה בחצר לכל החברים של אחותי הקטנה בחופש הגדול באופן קבוע

תכונה חשובה למנהל שיווק? תשוקה למקצוע זיהוי סיטואציות ותגובה מהירה

מקור ידע מקצועי שימושי? היום הכל נמצא און ליין, האתגר הוא לסנן ולהתמקד בעיקר

בית קפה\מסעדה לפגישות עסקיות? גרנד קפה בקניון רמת אביב קומה 2- בדיוק מול החנות שלנו של אימפרס

מהו ג'וב חלומותיך? אני נעה בין מותגי השעונים הכי נחשקים בעולם לבין אינסוף יהלומים כך שאין תלונה, כן הייתי שמחה לשלב עשייה חברתית ולכן זה- בפייפ ליין.

חופשה חלומית? כל המשפחה, לראות את פריחת הדובדבן ביפן וללמוד את התרבות היפנית

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד