הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אלירן אסרף, מנהל שיווק, מכללת רידמן

4/04/2019
אישיווק השבוע: אלירן אסרף, מנהל שיווק, מכללת רידמן

·       שם החברה: מכללת רידמן

·       שנת הקמה: 1987

·       מספר  עובדים: כ-250

 

בן 35, גר בת"א, מטר מהים ומכור לספורט ואורח חיים בריא. חי ונושם את עולם השיווק והפרסום מעל לעשור. את דרכו החל בבית אדלר חומסקי בפרסום Lead  ומשם התקדם לניהול שיווק בחברות שונות במשק. כיום מנהל את מערך השיווק הארצי של מכללת רידמן. המכללה המובילה בישראל בתחום ההכשרות ברפואה משלימה. המכללה שהחלה את דרכה לפני מעל ל 30 שנה, ופועלת בחמישה קמפוסים בפריסה ארצית, מכשירה אלפי מטפלים בשנה במקצועות השונים בתחום הטיפול.

 

ספקי שיווק: משרד פרסום- סוכנות דיבור של דנה קול,  יח"צ יחד עם דורית כהן שהיא בעלת ידע בעולמות הרפואה המשלימה והיכרות רחבה עם התחום, רן שקד הקריאטיבי, וובסם מסייעים לנו בכל ניהול הקמפיינים בגוגל ובפייסבוק

 

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?
המטרה שלנו בשנות פעילותי במכללת רידמן היא להעלות את המודעות ליתרונות הטיפולים ברפואה משלימה. אחד מהפרויקטים המשמעותיים שלנו בשנה האחרונה הוא הפנינג שבאמצעותו פתחנו את כל חמשת הקמפוסים שלנו לקהל הרחב. הזמנו את הציבור לשמוע הרצאות, להיחשף להמלצות בעולם הרפואה המשלימה, לחוות טיפולים, להיחשף למוצרים מוכוונים לשמירה על אורח חיים בריא יותר. כל זאת בהפנינג ענק בשיתוף, מכבי טבעי, ורשת ניצת הדובדבן. המהלך פותח את העולם אותו אנו חיים יום יום, בטעימות לקהל רחב. אותו קהל נחשף למרצים המובילים שלנו ולאורח החיים אליו אנו מכוונים. זאת טעימה לעולמות הידע בהם אנו מכשירים את הסטודנטים שלנו.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
להביא את עולם הרפואה המשלימה לכל בית בישראל. יותר טיפולים יגדיל את הביקוש למטפלים איכותיים וזה בדיוק המוצר שמכללת רידמן מצטיינת בו כבר מעל ל 30 שנה.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק:

סקרנות, יצירתיות וגמישות. העולם שלנו משתנה בקצב מהיר ומחייב כל איש שיווק ערנות, חדשנות והתאמה לשוק.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
מהלך הניו מדיה של עיריית ת"א. תיוג של עירית ירושלים ומילה אחת "ערה?". יצרה באזז והצטרפות של מותגים גדולים לתוך שיח שהיה תענוג לקרוא.

 

השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עליך? בפן המקצועי למדתי לקחת מכל אחד מהמנהלים והצוות שעבדתי איתם את שיטות העבודה והתכונות הטובות וללמוד בעזרתם איך להיות טוב יותר.

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: 2 אנשים בתחילת הדרך. יוסי ברוך ורמי יהודיחה. תודה חבריםJ

·       לימודים? B.A בתקשורת עם התמחות בפרסום, המכללה האקדמית עמק יזרעאל.

·       עבודה ראשונה? הייתה לי הזדמנות מדהימה לרכז את תחום התקשורת הקהילתית בצפון בימים שעוד היה לה מקום בערוץ המקומי בכבלים כעורך המגזין הטלוויזיוני.

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? לשאול שאלות, להתבונן על הדברים בצורה שונה ובעיקר לא לפחד לטעות.

·       מקור ידע מקצועי שימושי? פודקאסטים והרצאות TED. לומד ומתעדכן כל הזמן

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפה שניאור בפינסקר בת"א. קרוב לבית ובאווירה שקטה.

·       מהו ג'וב חלומותיך? בלוגר של ערוץ החיים הטובים. לטייל ממדינה אקזוטית אחת לשניה.

·       חופשה חלומית: וויאטנם. נופים מדהימים, אנשים חמים ואוכל פשוט וטעים.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד