הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: מריסה רייפקמה, מנהלת שיווק בכירה, Credorax

4/07/2019
אישיווק השבוע: מריסה רייפקמה, מנהלת שיווק בכירה, Credorax

·  שם החברהCredorax

·  שנת הקמה: 2007

·  מספר  עובדים:+ 250

 

מריסה רייפקמה, מומחית שיווק, תקשורת ומיתוג. מאמינה גדולה ביצירת תוכן אותנטי לקידום חברות ומותגים, ומעידה כי היא נהנית מאוד מיצירת תהליכים שיווקיים מקצה לקצה, שמתחילים בפיתוח אסטרטגיות תקשורת שיווקית ויחסי ציבור, ועד למימוש התכניות להשגת התוצאות הרצויות. לשמחתי, במהלך הקריירה הייתי חתומה על מספר מהלכים של הגברת מודעות, צמיחה והתפתחות של מותגים – ואני שמחה שיש לי הזדמנות לעשות זאת כיום בחברת הפינטק Credorax.  

 

 

ספקי שיווק: Headline Media, Item Media, SkyParlour, MPS, Noop Design, Roche & Granite, Ranky

 

 

מהו המהלך השיווקי הבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

חברתCredorax  עברה לאחרונה שינוי שיווקי במסגרתו רעננו את נראות המותג במטרה לשקף בצורה טובה יותר מי אנחנו בשוק. בנוסף גם חידשנו את אתר האינטרנט שלנו. הנראות החדשה שלנו מתאימה לתעשיית התשלומים המתפתחת ומכוונת לשדר רעננות עסקית ללקוחותינו, ללקוחות פוטנציאלים ולשותפים.

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

כחברת B2B, כל הפעילות השיווקית שלנו סובבת סביב תוכן. אנחנו מאמינים ביצירת תוכן בעל ערך לקהל היעד. מה שבסופו של דבר מייצר אימפקט גדול.

התוכן מועבר הלאה באמצעות האתר שלנו, דוחות, הופעות בכנסים, בלוגים, וידאו ועוד. אני מאמינה שחברת B2B היום לא יכולה להצליח ללא תוכן איכותי ואותנטי.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק?
כבר מהשלבים הראשונים שלכם בתעשייה, תשתדלו להכיר כמה שיותר אסטרטגיות שיווק וטקטיקות. יש כל כך הרבה, והיכרות עם הבסיס תסייע לכם לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ולקדם את המותג באופן מקצועי ועקבי.  

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

בעולמות השיווק קשה להשוות בין קידום מוצר B2B  ל-B2C. אבל אני מאוד מעריכה את העבודה שעושים בדיסני ובהייניקן. שני מותגים שמצליחים לשמר מודעות צרכנית גבוהה בכל מקום בעולם. מצד אחד הם מקדמים את המותג בצורה רצינית תוך ביסוס מעמדם בעולם העסקי, ומצד שני הם מצליחים לשמור על חוש הומור וקריצה הומוריסטית לקהלי היעד.

 

השאלון האישי:

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

דיוויד של (David Shell), השפיע רבות על הקריירה שלי. דיוויד הינו קולגה שלי והעבודה המשותפת איתו עיצבה את הדרך שבה אני רואה את התעשייה. לדיוויד יכולת סטוריטלינג גבוהה. לצד העובדה שהוא מקצוען בתחום השיווק, גם ברמה האישית נעים לעבוד איתו.

כיום, אנחנו נמצאים בחברות שונות, אבל חשוב לי לשמור איתו על קשר ולהיוועץ מעת לעת. 

 

עבודה ראשונה? אנליסטית מחקר ב- AIPAC, וושינגטון

 

תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות

 

מקור ידע מקצועי שימושי? פודקאסטים. יש לא מעט פודקאסטים שמתמקדים בשיווק. נהנית להאזין להם במקביל לביצוע משימות אחרות.

 

ברשתות החברתיות? לינקדאין

 

בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה

 

ג'וב חלומות? כשאגדל – אדע. כרגע אני נהנית לעשות את מה שאני עושה יום יום.

 

חופשה חלומית: תאילנד, טוקיו, ריו-דז'נרו, פרו ובכלל כל מקום חדש אחר שלא ביקרתי בו. עדיף מקום עם חוף ים.

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד