הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: עומרי ביטס, מנכ"ל, מוד קוסמטיקס

5/08/2019
עומרי ביטס
עומרי ביטס

שם החברה: מוד קוסמטיקס בע"מ, יבואנית בלעדית של מוצרי טיפוח וציוד למספרות. החברה מייבאת את המותגים YUNSEY PROFESSIONAL, JEAN PAUL MYNE, CERIOTTI.

בן 23, משמש כמנכ"ל כשנתיים לאחר ש"נזרקתי למים" מיד אחרי השירות הקרבי בצבא כתוצאה ממותה של אמי ממחלת הסרטן.

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד? ייבוא קו מוצרי טיפוח אורגני לשיער. זה תחום שכבר מזמן לא נחשב טרנד, אלא מהפכה והוא צובר המון לקוחות בחו"ל וגם בארץ. קהל היעד שלו רק צומח עם השנים.

טיפ למתחילים בעולם השיווק: בחיים אפשר ללמוד הכל. תהיו יסודיים ותבינו אילו צרכים מאפיינים את קהל היעד שלכם.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך: אני אוהב כל מה שחברת נספרסו עושה ולומד ממנה המון. בין אם מדובר בחיזוק ערכי המותג ובין אם בחדשנות המוצרית.

 

·         השאלון האישי:

·     איזו דמות השפיעה עלייך? אבא שלי, מייסד החברה שבנה את החברה בשתי ידיו.

 

·     אישיווק מומלץ שעבדת איתו: יש לנו בחברה 7 סוכנים וכל אחד מהם הוא בית ספר לשיווק ומכירות.

·     לימודים? תכננתי ללמוד אבל הנסיבות כיוונו אותי למקום אחר.

 

·     עבודה ראשונה? העבודה הראשונה היא העבודה הנוכחית שלי בתפקיד מנכ"ל. כמור ללא כל ידע ותפקיד מוקדם.

 

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? הישגיות, חתירה למטרה ושקט נפשי

 

·     מקור ידע מקצועי שימושי? אני קורא בקביעות את ספריו של דן אריאלי על כלכלה התנהגותית. זה מרתק אותי בכל פעם מחדש.

 

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מעדיף במשרד שלי

 

·       מהו ג'וב חלומותיך?
מרגיש לי שהחלום שלי ממומש ממש ברגעים אלה תוך כדי התפתחות וגדילה יוצאת דופן של החברה שרק לפני 10 שנים הייתה 2 עובדים עם מחסן של 50 מטר והיום נמצאת במחסן של 500 מטר ובעלת 12 עובדים.

 

·       חופשה חלומית:  ניו יורק. למרות שגם ערים אחרות בארה"ב עושות לי את זה.

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד