הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: סבינה דן מאיר, מנהלת השיווק של קדס קידס

23/08/2007

 אישיווק השבוע: סבינה דן מאיר, מנהלת השיווק של קדס קידס

 

• שם החברה: לירם          

• שנת הקמה: 1981

• מספר  עובדים: כ - 200

 

פרופיל

 

סבינה דן מאיר (36), נשואה + 2, בעלת תואר שני במנהל עסקים, החלה את דרכה בעולם השיווק בחטיבת השווק של חברת קידום- לך תצטיין שם ניהלה את תאום הסניפים של הרשת ואת הפרסום המקומי. לאחר סיום התואר הראשון בכלכלה וניהול במכללה למנהל, שמשה דן מאיר כסופרוויזרית במשרד הפרסום סימבול פרס, ומשם עברת ליוניליוור ישראל וניהלה במשך 3 שנים את המותג דאב.

 

לאחר מכן הובילה את תחום המותגים בתלמה וניהלה את השקתם של המותגים מיוקל 5% שומן וקורנפלקס תלמה כריות. כיום משרתת סבינה כמנהלת השיווק של חברת לירם, המתמחה בייצור ושווק אופנה לילדים ונוער ובעלת המותגים נייקי קידס ישראל, פולו ספורט קלאב, קדס קידס וכו'.

 

בסקרים שנערכו ע"י מכון גאוקטוגרפיה בסוף שנת 2006 המותג "KEDS KIDS" זכה למודעות של 80% בקרב קהל המטרה ונחשב לאחד מבין שלושת מותגי האופנה המובילים בתחום בגדי הילדים בישראל.

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"הצעד הנכון ביותר היה ללא ספק הפנייה שעשינו בשיווק ממוקד לקוח, בעזרת חברת הייעוץ סגמארקטינג."

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע? (טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, קד"מ...)

"לא אוכל לוותר על פעילות של שיווק ממוקד לקוח שפועל דרך בנית מועדון לקוחות. כאמור, באמצעות סגמארקטינג ביצענו מהלך של השקת מועדון לקוחות חדש בו על כל קניה צוברים 10% מערך הקניה ב"פלוסים" שווי כסף לכל דבר לרכישת פריטים ברשת, בנוסף אנו מעניקים הטבת יום הולדת לילדים וכן הטבות ייחודיות לחברי מועדון הלקוחות בעצם מתגמלים את הלקוחות הטובות ביותר כאשר המיוחד בפעילות היא צורת הפניה ללקוחות ע"י דיוור ישיר פרסונלי בו הלקוח מקבל דיוור עם שמו ושם הילד שלו זה נוגע ברגש ואנו מקבלים תגובות."

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"השקת מועדון הלקוחות שלנו קדס קידס פלוס."

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"רשת  ילדותי הפועלת בצורה יפה בכל הרובדים של המותג מבחירת השם, דרך עיצוב החנויות , הבגדים והאביזרים הנלווים שכולם סוגרים מעגל בשם המותג."

 

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "הבוס הראשון שלי בחברת קידום – רני יעקבי."

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "איך צרכנים קונים".

• עיתון/ מגזין מועדף -  "מעיינת בהרבה עיתונים - להישאר בעניינים".

• דף הבית שלך באינטרנט- YNET

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "אוהבת לנסות מקומות חדשים בכל פעם."

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "סוזוקי."

• מהו ג'וב חלומותיך? "הקמת משהו עצמאי."

• חופשה חלומית: "אני והבעל ללא הילדים בכל מקום ( עדיף בבורקאי-פליפינים)."

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד