הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ירון תגר, מנהל הקריאייטיב, שמעוני פינקלשטין draft fcb

8/11/2007

 אישיווק השבוע: ירון תגר, מנהל הקריאייטיב, שמעוני פינקלשטין draft fcb

 

• שם החברה: שמעוני פינקלשטין draft fcb

• שנת הקמה: 1994 

• מספר  עובדים: 50

 

פרופיל

 

ירון תגר, בן 37 נולד וגדל ברמת השרון, חי כיום עם בת זוג בת"א, אחריי שירות צבאי בגולני, טיול בדרום אמריקה, ולהקת רוק מחוספסת, פנה ללימודי פרסום באיגוד המפרסמים במגמת קופירייטינג של תרצה גרנות ומוטי מורל.

 

לאחר סיום הלימודים החל לעבוד במשרד הפרסום המיתולוגי בו התחילו רבים וטובים - "דחף" , משם המשיך לפרסום "ורשבסקי דובר" תחת גדעון עמיחי, משם עבר ל"מקאן אריקסון" למשך 4 השנים המשמעותיות ביותר , בהן שינה המשרד את פניו בהנהגת אילן שילוח. לאחר מכן התמנה לסמנכ"ל  קריאייטיב  ב"באומן בר ריבנאי" והיה אחראי ,בין היתר, לקמפיינים של סלקום, גולדסטאר, בורגר ראנץ, מאזדה,סופרפארם ועוד. לאחר מכן עבור תגר ל"שלמור אבנון עמיחי", שוב עם גדעון, כראש צוות וטיפל בתקציבי יונדאי, הוט, יטבתה, טושיבה.

 

אחרי עשור בענף עשה תגר פסק זמן ועבר לתחום הפלנינג קריאייטיב בגיתם ומשם לתחנה הנוכחית והאחרונה, משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין. "קסמה לי האפשרות להיות חלק מארגון קטן יותר, כפאזה חדשה ושונה, מהארגונים הגדולים בהם עבדתי שנים. אני רואה את עצמי כאיש קריאייטיב שתמיד חושב קונספט ואסטרטגיה ומשלב בינהם במקסימום האפשרי."

 

שמעוני פינקלשטין draft fcb נמצא בבעלות משותפת של דודי שמעוני ומירה פינקלשטין, כאשר כ-25% מבעלות המשרד מוחזקת על ידי ענקית הפרסום הבינלאומית,DRAFTFCB  (מקבוצת אינטרפאבליק), העוסקת בתחום השיווק והתקשורת הגלובלית על כל רבדיה - מיתוג, פרסום, שיווק ישיר, קידום מכירות, אינטראקטיב ועוד.

 

בשנה האחרונה, שמעוני פינקלשטין DRAFTFCB, ביצע את הצמיחה המשמעותית ביותר בענף הפרסום. זאת בזכות חזון מה שמכונה "הרעיון הגדול", אשר בא  לידי ביטוי, בין השאר, ברכישת מדיה אפקטיבית (מקום ראשון במדד CPP בארבע השנים האחרונות, על פי דו"ח יפעת). בין תקציבי המשרד הגדולים ניתן למצוא את קבוצת ליימן שליסל(פררו), קבוצת אלשרד(דיזל, ליוויס), פקטורי 54, מעריב מגאזינים, מותגי תנועה (סוזוקי, קרייזלר, ג'יפ, פורש, דודג') וברגר קינג ועוד.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"הצעד השיווקי הכי נכון שעשה המשרד השנה היה לדעתי התמקדות חזקה בפררו – קינדר בואנו. קמפיין קינדר בואנו של פררו הוא למעשה, הקמפיין הראשון שהחברה הענקית הזו הוגה ומפיקה בישראל ע"י המשרד ובעצם נפרדת במותג זה כרגע, מעולם הדיבובים ופונה לקהלים בוגרים יותר בשפה חדשה ואמיתית."

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"בעיניי לא ניתן לוותר כיום על 2 מהלכים: 1 יחסי ציבור ממוקדים שנותנים לך רוח גבית חזקה בעלות תועלת הכי טובה שיש. 2. פעילות ממוקדת באינטרנט המשלימה את הטלוויזיה ומניעה למעורבות גולשים עם המותג – בדיוק בגילאים, ובסטטוס, שאנו מחפשים."

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"אני חושב שהפעילות המשותפת עם lg להחדרת מסכי הטיים מאשין טי וי היה מהלך מצוין (קמפיין דב נבון) שמשך את המותג למעלה והפך אותו לשחקן חזק מאד בשוק הפלזמות ומסכי האל סי די, עם נתח שוק הנמצא במגמת עלייה כל הזמן."

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

"הפעילות השיווקית שהכי משכה את עיני בתקופה האחרונה היא המחשבה לדחוף את "ביטוח ישיר" כמותג אינטרנטי מתקדם, ישנה פה מחשבה יפה!." 

 

5. 30 שניות על...

 

• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "במהלך שנות עבודתי בענף הפרסום יצא לי לעבוד לצד עשרות אנשים מוכשרים. השניים שהשפיעו עליי ביותר הם גדעון עמיחי איתו עבדתי ב"שלמור אבנון עמיחי" ,ממנו למדתי את כוחה של הפשטות בהעברת מסרים, ניקיון גרפי בעבודה, וכוחו של המוצר כגיבור האמיתי. השני הוא אילן שילוח מ"מקאן אריקסון", שהשפיע עליי רבות בשנותיי שם, בחשיבה השיווקית החזקה ובחיבור בין רעיונות קריאטיביים למטרות שיווקיות מחוללות שינוי."

• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "ספר השיווק שדיבר אליי כאיש קריאייטיב היה "שיווק במהופך" של אל ריס, רעיון קריאטיבי שיצר אסטרטגיה ולא ההפך."

• עיתון/ מגזין מועדף "מאד אוהב לקרוא את מוסף "סופשבוע" של מעריב וגם את "בלייזר".

• דף הבית שלך באינטרנט "וואלה".

• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות "קפה נואר, קופי בר וסתם קפה בבית קפה רגיל ללא הילה מיוחדת."

• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פיגו 206 ספורט."

• מהו ג'וב חלומותיך? "להיות בעלים של קבוצת כדורגל, רצוי באנגליה."

• חופשה חלומית: "יוון, סיני, ניו יורק...וגם סתם יום חול בתל אביב רצוי ליד הים."

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד