הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ האוכל משקיע 150 אלף ₪ במיתוג מחדש

3/05/2009 13:05

ערוץ האוכל מבית ענני תקשורת יציין ב-17 במאי שנתיים לעלייתו לאוויר. לרגל יום ההולדת, משקיע הערוץ 150 אלף ₪ בהחלפת האריזה הגרפית ומשיק לוגו חדש ומעברונים מושקעים משלל עולמות התוכן של הערוץ וכן משיק לוח משדרים חדש עם לא פחות מ-5 תכניות חדשות. על הפקת הלוגו והמעברונים החדשים הופקדה חברת "פרומו פוסט פרודקשן".

 

סגל משה, מנהל ערוץ האוכל: "במהלך השנתיים האחרונות גילינו שקהל שוחרי האוכל בישראל גדול ומגוון הרבה יותר ממה שחשבנו. המיתוג החדש, בא לבטא בדיוק את אותה הבנה והוא פונה למגוון קהלים וגילאים עם מבחר תכניות חדשות שכל אחד מהצופים, ימצא בהן את הטעם הקולינרי שלו".

 

חמש התכניות החדשות שישיק הערוץ הן:
" ארוחה בלתי אפשרית" שתעלה ב-17 במאי ב-22:00 במסגרתה מקבל בכל פרק השף רוברט ארווין משימה ותקציב ועליו לעמוד באתגר הקולינרי, בפרק הזמן שהוקצה לו מראש.

הסדרה השניה היא "הפנימייה" (מה-18 במאי), סדרת ריאליטי במסגרתה 12 סטודנטים עוברים הכשרה בבישול קלאסי ועליהם להתמודד במשימות קולינריות שונות.

התכנית השלישית הינה "גורדון רמזי-בשידור חי" (החל ב-19 במאי) מבית היוצר של ערוץ ארבע הבריטי ואשר במהלך השידור החי מזמין רמזי את האומה הבריטית לבשל עמו ארוחה בת שלוש מנות לארבעה סועדים במסגרת זמן של 60 דקות.

התכנית הרביעית הינה "התפריט של מרקוריו" (החל ב-20 במאי) המשלבת מתכונת של מדריך טיולים עם תכנית בישול בהנחיית פול מרקוריו.

התכנית החמישית והאחרונה היא "אוכל סיני בקלי קלות" (החל ב-21 במאי) בהנחייתה של  צ'ינג הי-יואנג ואשר מבוססת על גרסותיה של צ'ינג לאוכל סיני קל להכנה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד