הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

''יפעת מחקרי מדיה'' במדד חשיפה תקשורתית לממשלת ישראל: נתניהו ראשון, שטייניץ שני וליברמן שלישי

7/05/2009 09:15

מבדיקה שערכה ''יפעת מחקרי מדיה'' בנושא החשיפה בתקשורת האלקטרונית של ראש הממשלה ושרי ממשלת ישראל בתום 30 הימים הראשונים בתפקידם עולה:

במקום ה-1 ללא עוררין- ראש הממשלה - בנימין נתניהו עם 136 הופעות ברדיו ובטלויזיה!


במקום ה-2: שר האוצר- יובל שטייניץ עם 69 הופעות. שטייניץ היה השר שהוביל בהשמעות ברדיו. מתוך 69 ההופעות שלו בתקשורת האלקטרונית, 37 היו ברדיו.


במקום ה-3: שר החוץ וסגן ראש הממשלה-  אביגדור ליברמן עם 55 הופעות. ערוצי הטלביזיה אהבו לסקר את ליברמן, שכ- 37 מתוך 55 ההופעות שלו בתקשורת האלקטרונית היו בטלביזיה.

יש לציין כי בניגוד למחקרים קודמים בהם לא בלטו השרים לאיכות הסביבה, במקום הרביעי מתברג השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן עם 36 הופעות תקשורתיות.

 

נתי יעקובי מנכ''ל ''יפעת מחקרי מדיה'' מציין, שבנושא החשיפה התקשורתית האלקטרונית של המפלגות- הליכוד במקום ה-1 עם 383 הופעות, ישראל ביתנו עם 86 הופעות, העבודה עם 74 הופעות, ש"ס עם  15 הופעות, יהדות התורה עם 7 הופעות והבית היהודי עם 3 הופעות.

 

הבדיקה נערכה על ערוצי הטלביזיה והרדיו הארציים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד