הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גמר ''הישרדות'' הביא את התוכנית לחשיפה בשווי של מליון ₪

10/06/2009 14:40

חברת ''יפעת  מחקרי מדיה'' ערכה דירוג חשיפה תקשורתית של תכניות הטלויזיה המוזכרות  ביותר ובעלות שווי חשיפה כספי הגבוה ביותר בעיתונות היומית בחודש מאי.

מר נתי יעקובי מנכ''ל חברת ''יפעת מחקרי מדיה'' מציין, שגמר ''הישרדות'' עשה את ההבדל וזיכה את תוכנית הדגל של ערוץ 10 בחשיפה תקשורתית בשווי של מליון ₪.  התוכנית קיבלה סיקור רב  לאחר הקרנת פרק הסיום עם זכייתו של אריק אלפר וההפקה אף סיפקה הצצה לרשימת המתמודדים של "הישרדות 3". מנגד זכתה התוכנית לביקורת על הרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר, לעומת פרק הגמר של העונה הראשונה.

במקום ה-2 נמצאת  ''כוכב נולד''- העונה השביעית. התוכנית אוזכרה בין השאר בשל הצטרפותה של הזמרת דנה אינטרנשיונל לפאנל השופטים, האודישנים בארה"ב ונתוני הרייטינג של פרק האודשינים הראשון.

העונה השנייה של ''מסודרים'' מתמקמת במקום השלישי עם שווי חשיפה של כחצי מליון ₪. התוכנית קיבלה ביקורות טלביזיה ורייטינג טובות, וכתבות מחמיאות על אסי כהן, אסף הראל ומולי שגב.

גמר העונה השמינית של ''אמריקן איידול'' זיכה את התוכנית בסיקור תקשורתי שהצליח להכניס אותה למקום הרביעי בטבלה התוכניות המדוברות בתקשורת עם  חשיפה של כ- 436 אלף ₪.

''שבוע סוף'' של רשת שחזרה במאי לעונה נוספת, סוגרת את החמישיה עם סיקור תקשורתי בשווי מוערך של כ- 420 אלף ₪.

 

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מוסיף ומציין,  שמהמחקר עולה , כי רוב הכתבות על התוכניות עסקו במשתתפים בהן. תחום הסיקור התקשורתי השני בפופלריות שלו היה נתוני הרייטינג של התוכניות ואילו תחום הסיקור השלישי היה ביקורות טלביזיה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד