הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איגוד השיווק הישראלי מציג: "פרס ההשקה המנצחת"

21/05/2013

 

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי מעניקה מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכי השקות מוצלחים  העומדים בקריטריונים אותם קבעה הועדה.

לקראת התכנסותה השנייה של ועדת החדשנות, אשר דנה במהלכי השקה שהצליחו ברבעון הראשון של 2013, הוגשו כ-   15 מהלכי השקה ושיווק חדשנים מענפים שונים ומתחומים  מגוונים, כגון: ענף הקוסמטיקה,  המדיה, הביטוח, הפיננסים, הקמעונאות, התקשורת, הפארמה, המזון והמשקאות.

 

הוועדה בחרה בשלוש השקות מנצחות מתוך המועמדויות:

כיף כף מקלות- שטראוס עלית– קטגוריית המזון והמשקאות

דיסקונט, זה טוב למשפחה- בנק דיסקונט – קטגוריית הפיננסים

מנויים למהדורות הדיגיטליות של הארץ- קבוצת הארץ – קטגורית המדיה

 

מתוך נימוקי השופטים :

 

שטראוס עלית - כיף כף אצבעות:

מדובר במוצר חדשני מפתיע ומגון המייצר בקטגוריה אלטרנטיבה ל"נשנוש הכדורי" לאחר שנים רבות של בלעדיות למתחרה יחיד. כיף כף מקלות הוא מוצר חדשני הן בשל הטעם (יחס ושילוב נכון של מאפה עם שוקולד), הצורה  (נשנוש המופיע במקלות ואינו כדורי) והאריזה (השונה בצירתה מהמורגל בקטגוריית הנשנושים).

 

בנק דיסקונט- זה טוב למשפחה:

מהלך ההשקה הציג חדשנות בענף הבנקאות- התוכנית הבנקאית היחידה בישראל המקנה הטבות לבני המשפחה בגלל שהם ביחד בבנק, לראשונה בישראל התא המשפחתי הופך לקבוצת כוח פיננסית.

החדשנות היא גם במוצרים אותם מציע הבנק –(הפלוס המשפחתי, הדלקן הפרטי, הפטור מעמלות העברה בתוך האשכול המשפחתי, ועוד), וגם בהיקף ובעומק המהלך (מעולם קודם לכן לא פנה מוסד פיננסי למשפחה ככוח צרכני מגובש, בחבילה כזאת של מוצרים ומעטפת תקשורתית מובחנת).

 

.קבוצת הארץ- מנויים למהדורות הדיגטליות:

הארץ היה לכלי התקשורת הראשון בישראל שהכריז על מודל עסקי חדש ואמיץ מבחינה שיווקית:  מנויים דיגיטליים בתשלום. מהלך ההשקה מציג חדשנות ברמה המוצרית לקוראיו – מודל חדש לעיתון, לקוראים, למפרסמים ולענף. למעשה – גוף שהיה עד כה פאבלישר בפרינט ובדיגיטל הפך כחלק מהמהלך לאתר אי-קומרס הראשון בתחומו בישראל.

במקביל הוצעה חדשנות גם למפרסמים- הארץ הוא אתר התוכן הראשון בישראל ולו מנויים משלמים וכפועל יוצא  -  בעלי מוכנות גבוהה לרכישה באינטרנט . כמו כן הארץ מעניק שירותים נוספים לגולשים רשומים ולמנויים משלמים. מהלך ההשקה עורר עניין רב וסוקר בכלי תקשורת רבים בישראל.

 

תלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "מרגש אותנו שהקהילה השיווקית  אימצה בהתלהבות את "ההשקה המנצחת" שהינו  מותג חדש בעולם השיווק, וזוהי הוכחה נוספת עבורנו לכך  שאנשי השיווק הם הראשונים לזהות חדשנות בשלל אספקטים,  ולהעריך את חשיבותה העצומה לארגון, שכן ללא חדשנות אין יתרון ואין צמיחה.

אנו מברכים את הזוכים ברבעון הראשון של 2013 וקוראים לחברות החתומות על מהלכי השקה מצליחים להגיש מועמדות לרבעון הבא".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד