הפוך לעמוד הבית

Playbuzz מגייסת 35 מיליון דולר

27/09/2017
פלייבאז. צילום: ויקטור לוי
פלייבאז. צילום: ויקטור לוי

פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי המובילה וזוכת הפרסים, הכריזה היום כי גייסה 35 מיליון דולר ב-Series C, בהובלת קרן ויולה צמיחה ובהשתתפות משקיעים קיימים, לרבות דיסני, סבן ונצ'רס, 83North, Carmel Ventures, firstime ועודד ורדי.

 

הגיוס הנוכחי למעלה ממכפיל את המימון הקיים של החברה, לסך של 66 מיליון דולר. מטרת הגיוס היא לאפשר לחברה להמשיך ולבסס את מעמדה כפלטפורמת ה-Storytelling המובילה, בה משתמשים אתרי התוכן והמותגים הגדולים בעולם, ליצירת תוכן אינטראקטיבי שמותאם למגמות הצריכה של ימינו.

 

ההשקעה הנוכחית תאפשר ל-Playbuzz להרחיב ולהעמיק את נוכחותה הגלובלית, בדגש על פעילות התוכן הממומן הענפה שלה, שחברות Fortune 500 רבות כבר לוקחות בה חלק כדי ליצור קמפיינים פרסומיים אינטראקטיביים, להפיצם ולמדוד את תוצאותיהם.

 

"העבודה שלנו עם גופי מדיה מובילים בחמש השנים האחרונות הביאה אותנו לעמדה ייחודית, המאפשרת לנו לזהות הזדמנויות צמיחה ולפתח טכנולוגיות חדשות שבכוחן להעצים את מעורבות הגולשים בתוכן", אומר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "ההתפתחות של החברה לכיוון פיתוח פתרונות להגדלת הרווחים שמגיעים מהתוכן מעניקה ערך עצום לגופי המדיה, לשותפים ולמותגים הגדולים שאיתם אנחנו עובדים, במאמציהם להגביר ולשפר את מעורבות הגולשים ואת החשיפה לתוכן. במבט קדימה, Playbuzz ממשיכה לפתח כלים ליצירת תוכן אינטראקטיבי, שעונים על כל צרכיהם של השותפים שלנו במקום אחד, כולל כל הקשור בתוכן, נתונים ויצירת הכנסות".

 

גופי המדיה ואתרי התוכן הגדולים בעולם מתבססים על פלטפורמת Playbuzz, על מנת לייצר את התכנים החשובים ביותר שלהם, המאפשרים לגולשים להיות מעורבים בחוויית הצריכה. הפלטפורמה מעניקה כלים ליצירת תוכן ויזואלי עשיר ואינטראקטיבי, ללא צורך בידע או בניסיון קודם בעיצוב או בפיתוח מצד המשתמשים. גם מותגי ענק משתמשים בפלטפורמת החברה על מנת ליצור תוכן אינטראקטיבי ממותג, ש-Playbuzz מפיצה ברשת הנרחבת שלה, הכוללת עשרות אלפי גופי מדיה.

 

פלטפורמת Playbuzz מאפשרת יצירת תוכן בכל נושא וסגנון, עבור קהלי יעד שונים ומגוונים, ובתכנים הנוצרים בה מבוצעות למעלה מ-12,000 אינטראקציות בכל דקה. פתרונות Playbuzz הוכחו כמעצימים את מעורבות הגולשים, עם תוצאות שגבוהות בהרבה מהממוצע בתעשייה – ביניהן זמן שהייה ממוצע של 4-2 דקות, לעומת הממוצע הסטנדרטי הרווח, העומד על 15 שניות בלבד. בנוסף, הקמפיינים הממותגים המיוצרים בפלטפורמת Playbuzz זוכים לאינטראקציה ממוצעת של 65% מכלל המשתמשים, לעומת הממוצע הסטנדרטי הרווח בתעשייה, העומד על 24% בלבד.

 

הראל בית-און, מייסד ושותף כללי של קרן ויולה צמיחה, וחבר בדירקטוריון Playbuzz: "Playbuzz הופכת לשותפה אסטרטגית עבור מותגים וגופי המדיה המובילים בעולם, בשל העובדה שהיא מאפשרת להם לדבר בשפה של צרכני התוכן המודרניים. הכלים שפיתחה החברה ליצירת תוכן חוויתי מבטיחים לגופי המדיה ולמותגי הענק שהסיפורים שלהם אכן יישמעו. יש לנו אמון רב ביכולות הניהול, היצירתיות והתפעול של הצוות המוביל את החברה ואנו מתרגשים על האפשרות ללוות אותם אל עבר השלב הבא כמובילי קטגוריה".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד