הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עיתון חדש לשיווק תוצרת: "משקים ועסקים"

11/11/2019
עיתון חדש לשיווק תוצרת: "משקים ועסקים"

לטובת אלו ואחרים המבקשים להיכנס לענף החקלאות אך בצורה מקצועית יותר יצא לאחרונה עיתון חדש "משקים ועסקים".

"משקים ועסקים" הינו ירחון מקצועי שיווק התוצרת החקלאית השם דגש על עולמות השיווק, מיתוג, איכות ועוד לטובת החקלאים המבינים כי בעולם של היום יש למתג תוצרת חקלאית מקומית.  ליצור בידול ונאמנות,  כדי שהצרכן יזכור ויבקש לרכוש אותה פעם אחר פעם. 

מו"ל העיתון, "קבוצת משוב" בהובלת איש התקשורת חיים אלוש היא מקבוצות התקשורת הוותיקות בישראל המוציאה לאור את העיתון "משוב לחקלאות" וכן עורכת את "וועידת ישראל לחקלאות" ואת תערוכת אגרו-משוב הבינ"ל.

חיים אלוש, מנכ"ל הקבוצה ומו"ל העיתון: "החקלאות הישראלית עברה בשנים האחרונות טלטלות עזות. החקלאים מבינים שהיום לא מספיק רק לייצר ולשווק אלא נדרשים תהליכים נוספים של מיתוג, של שיווק אחר, מתקדם יותר. העיתון בא לתת זרקור על הנושאים בארץ וכן על החידושים בעולם בתחומים אלה."      

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד