הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

yes יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של נועה קירל לרגל השקת yes+

21/05/2020

הקמפיין החדש של חברת yes   לרגל השקת yes+ , שירות הסטרימינג הגדול בישראל, על פלטפורמת Android TV , הינו הפקה ייחודית, במסגרתה מגלמת נועה חיילת בצבא ארצות הברית. הסרטון עוקב   אחר גיוסה של נועה מזווית מחויכת, קלילה והומוריסטית.

 

 

בסרטון, נועה וצוות החיילים שלצידה מככבים במגוון סיטואציות החל מתהליך הגיוס לצבא, הטירונות והטיסה אל פעילות מבצעית, כאשר בשיאו של הקמפיין מבצעת נועה עיבוד חדש וייחודי לשיר "Let the Sunshine In" מתוך אחד ממחזות הזמר האהובים בכל הזמנים - "שיער". בשיר מביעה נועה את כמיהתה להחליף את הפעילות בשטח בצפייה yes+ , שירות הסטרימינג הטוב בישראל, שהושק עתה על פלטפורמת Android TV .

 

 

במהלך הקמפיין נועה מככבת בשלל סצנות צבאיות: זחילה בבוץ בשדה עם הנשק, מתצפתת ממגדל שמירה, חוצה נהר סוער בגשם ועוד. בסרטון השתתפו עשרות רקדנים ושחקנים, כמו כן, למטרת הצילומים גויס יועץ צבאי יוצא שייטת 13 אשר הדריך את נועה כיצד לזחול עם הנשק בידיים, ויוצאי יחידת סנפיר אשר כיכבו בסצנה בה סירות צבאיות חוצות בסערה את הנהר.

 

 

ההפקה המורכבת צולמה בתקופת החזרה לשגרה לאחר התפרצות מגפת הקורונה תחת מגבלות משרד הבריאות וסיפקה מאות מקומות עבודה לעובדים בתעשיית הבידור בתקופה קריטית זו. הצילומים נערכו בארץ בשני אתרי צילום שונים, סצנות הגיוס והטירונות צולמו במנחת בית ספר לטיסה בראשון לציון, סצנות הפעילות המבצעית, וכמובן השיט בסירות הצבאיות, במקורות הירקון.

 

 

לשם ההפקה המורכבת נבנה במיוחד פנים של מטוס הרקולס ומגדל שמירה בגובה של 4.75 מטר. כמו כן, הובאו לסט אוהלי צבא ענקיים, נבנו שוחות בעומק של כמה מטרים לסצנת הזחילה בבוץ, וכל סצנות האפקטים היו בליווי ופיקוח של   מומחה לפעלולים מיוחדים.

 

 

שירות yes+ כולל: ממשק חדשני ומתקדם, גישה ישירה לשירותי התוכן הגדולים בעולם: NETFLIX , Amazon prime video , YouTube ו- Spotify ועולם תוכן עצום של כ- 140 ערוצים וספריית VOD מלאה הכוללת עשרות אלפי תכנים, 600 סדרות ועונות חדשות וכ- 2,000 סרטים בכל זמן נתון, הפקות המקור המובילות מבית yes , ביניהן העונה השלישית של 'פאודה', העונה הרביעית של 'הבוזגלוס' ובקרוב העונה השנייה לסדרת הלהיט 'תאג"ד', אלפי תכני ילדים ישראלים ומדובבים מהעולם, תכני מדע וטבע, ספורט ועוד. ההצעה לצרכן מעניקה מענה מלא למשק הבית הישראלי הממוצע וכוללת שלושה ממירי yes+ Android TV מלא ב- 199 ₪.

 

 

הקמפיין מבית אדלר חומסקי יעלה הערב בערוצים: 12 ,13 וברדיו, את הקמפיין ילוו סרטוני YouTube , Facebook ו- Instagram ,

 

כלי דיגיטל אינטראקטיביים ועוד.

 

קרדיטים :

 

משרד פרסום: אדלר חומסקי                                                                                                                                     

 

במאי: שחר סגל                                                                                                                                                 

 

חברת הפקה:   POV                                                                                                                                         

 

פוסט: ברודקאסט                                                                                                                                               

 

מוזיקה: תומר בירן

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד