הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דורי מדיה גרופ משיקה חברה-בת חדשה בארה"ב – דורי מדיה אמריקה

19/08/2007 09:20

דורי מדיה גרופ משיקה חברה-בת חדשה בארה"ב –  דורי מדיה אמריקה. חוסה אסקלנטה ימונה למנכ"ל ונשיא החברה החדשה אשר תפעל ממיאמי ולמנהל זרוע ההפצה של חברת הבת דורי מדיה דיסטריביושן. כך נודע הבוקר ל-Allmarketing.

 

המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של דורי-מדיה להגדיל את מכירות הטלנובלות של החברה וכתשובה לביקוש ההולך וגדל לטלנובלות באמריקה ובמיוחד בשוק בארה"ב. החברה החדשה - Dori Media America Inc. (DMA)  תפעל במיאמי  ותתמקד בשיווק ובהפצה של ארכיון הסדרות של דורי-מדיה לגורמים במדיה האמריקנית, כולל שיווק לגופי השידור העיקריים שהראו באחרונה עניין גדל בתחום הטלנובלות.

 

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי-מדיה: "המהלך האסטרטגי בארה"ב, יחד עם ניסיונו המוערך של חוסה אסקלנטה וצוותו, יאפשרו לנו להגדיל את נפח ההפצה שלנו ואת הרשת האסטרטגית של החברה בשוק האמריקני. הכוח של הטלנובלות והלויאליות שהקהל מפתח אליהן חזקים מאוד בארה"ב, גם בשוק ההיספאני וגם בשוק הכללי. במקרים רבים הטלנובלות זוכות שם לרייטינג גבוה יותר בפריים-טיים מאשר תוכניות אחרות בערוצים אמריקניים. זו הזדמנות מרגשת עבור דורי-מדיה למצֵב את עצמה כשותף אטרקטיבי עבור גופי השידור האמריקניים".

 

חוסה אסקלטנה, דמות ידועה בתעשיית הטלנובלות ובמדיה הבינלאומית, מונה למנכ"ל DMA ולנשיא ומנהל של חברת דורי מדיה דיסטריביושן, חברה-בת של דורי מדיה גרופ האחראית על ההפצה הבינלאומית של הסדרות של החברה. המינוי נכנס לתוקף מיידי. בנוסף לצוות המכירות הבינלאומי של החברה, ייעזר אסקלנטה בצוות של כעשרה בכירים בעלי ניסיון מוכח במכירות של טלנובלות, שיעבדו איתו במשרד החדש במיאמי.

 

חוסה אסקלנטה הוא בעל נסיון של יותר מ-20 שנה במכירת סדרות ופורמטים של טלנובלות לגופי שידור ברחבי העולם, והיה בעבר סגן נשיא ומנהל שלRCTV International , סוכנות ההפצה של חברת ההפקות המובילה בוונצואלה RCTV, שהיא גם רשת שידור, וכן של ערוץ 13 מצ'ילה. אסקלנטה זוקף לזכותו גם את הכנסת הטלנובלות לכמה טריטוריות חדשות.

 

כנשיא של DMA, תפקידו של אסקלנטה יכלול שיווק של סדרות הטלנובלה של הקבוצה לגופי שידור אמריקאים וגורמים אחרים, פיתוח שותפיות אסטרטגיות להפצה של טלנובלות ופורמאטים, וכן פיתוח של הסכמים לשיתוף פעולה עם גופי שידור גדולים וחברות מיסחור (מרצ'נדייז) כדי להגדיל את המכירות של מוצרים ממותגי-טלנובלות כמו תקליטורי מוסיקה, DVD ווידיאו. כנשיא ומנהל של זרוע ההפצה, אסקלנטה יפקח על הניהול של ההפצה הבינלאומית של הטלנובלות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד