הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ TCM עולה בקמפיין בשיתוף עם רשת בתי הקולנוע "לב"

4/09/2007 10:30

ערוץ הסרטים הקלאסיים TCM, המשודר ב-YES, ורשת בתי הקולנוע לב הודיעו על שיתוף פעולה בקמפיין שיימשך חצי שנה. במסגרת הקמפיין, ישודר בכל בתי הקולנוע של הרשת סרטון בן 30 שניות לקידום התוכן החדש שהשיק הערוץ בחודשים האחרונים, הכולל 200 שעות שידור של סרטים חדשים, סרטים דוקומנטאריים וראיונות עם כוכבים, חלקם בשידור בכורה בלעדי לערוץ.

 

בהמשך הקמפיין צפוי הערוץ למתג את אולמי המבואה של רשת "לב" בכרזות ייחודיות ל-TCM.

לרשת "לב" 7 בתי קולנוע ברחבי הארץ, המושכים אליהם בדיוק את סוג הקהל הצופה בערוץ – קהל של שוחרי קולנוע קלאסי איכותי.

 

אלן מוסא, מנהל ערוץ TCM, מסר: "שיתוף הפעולה עם רשת "לב" הוא יוזמה משותפת מבורכת. כשני ארגונים הפונים לאותו קהל יעד, אין שותפות מתאימה מזו". 

 

בין הסרטים הדוקומנטריים והראיונות עם כוכבים: "ברנדו", סרט המנסה להתחקות אחרי האיש שמאחורי האייקון הקולנועי ובו קטעים ממיטב הסרטים של הכוכב וראיונות עם בכירי התעשייה בהוליווד המנתחים את חייו ועבודתו של הכוכב. בין המרואיינים בסרט: אל פאצ'ינו, רוברט דובאל, ג'יין פונדה, ג'ון טראבולטה ורבים אחרים.

 

כמו כן, צפוי ראיון עם השחקנית הישראלית גילה אלמגור שהוזמנה לצילומים בלונדון באוקטובר הקרוב, במסגרת פרויקט "מאחורי הקלעים" של TCM – סדרה ארוכה של ראיונות עם כוכבים מהשורה הראשונה של הקולנוע העולמי, המשודרים בערוץ מזה מספר שנים.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד