הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הפרוייקט "40 שבועות" נבחר להשתתף בתחרות C21Media's International Format Awards

23/09/2007 11:45

הפרוייקט הדיגיטאלי של חברת התוכן הישראלית מג'יקס (Magyx) "40 שבועות"  נבחר להשתתף כמתמודד בתחרות הבינלאומית היוקרתית לפורמטים C21Media's International Format Awards  בשיתוף ארגון הפורמאטים הבינלאומי  FRAPA.

 

הסדרה הסלולרית "40 שבועות" אשר הועלתה לצפייה בשלושת חברות הסלולר ובפורטל YNET , עוקבת אחר התפתחות העובר מרגע היווצרו ועד ללידה במשך 40 שבועות. חברת מג'יקס רכשה את הזכויות הבלעדיות על חומרי התלת מימד של הסרט הצרפתי "Life Before Life" שהופק בהשקעה חסרת תקדים של 2.5 מיליון אירו. החברה התאימה את החומרים לאינטרנט ולסלולר בפורמט של מדריך שימושי להריון ולידה אשר זכה לפופולאריות רבה בישראל עם מאות אלפי  צפיות בארבעה חודשים.

 

תחרות הפורמטים הבינלאומית C21Media's International Format Awards נערכת על ידי C21 Media, ההוצאה לאור הבינלאומית המובילה בתחום עסקי הבידור ובשיתוף עם ארגון הפורמטים הבינלאומי FRAPA. קולגות בכל העולם מתחום עסקי הבידור בוחרים בפורמטים המנצחים ב- 17 קטגוריות שונות. טקס קבלת הפרסים ייערך במסגרת שוק הטלוויזיה הבינלאומי MIPCOM  בקאן, צרפת בתשיעי לאוקטובר. בקטגוריית Future Media חברת מג'יקס הישראלית מתמודדת מול חברה אחת, חברת הפורמטים הגדולה בעולם  ENDEMOL.

 

לדברי ניב עדי, מנכ"ל חברת מג'יקס "הפורמטים המתמודדים בקטגוריית Future Media בה משתתף "40 שבועות" משקפים את הדרך החדשנית בה הם מתאימים למדיות שונות בצורה מקורית מתוחכמת ויצירתית ולמעשה מהווים את "הלפיד שלפני המחנה" עבור כל התעשייה. בחירתו של פרוייקט "40 שבועות" כמועמד בתחרות היוקרתית מוכיחה את ייחודו. משמעות ההתמודדות והניצחון הפוטנציאלי היא ההכרה הבינלאומית בפורמט "40 שבועות" עצמו והאפשרות להגיע למפיצים ולקהלים נוספים רבים." 

 

מג'יקס מתמחה בפיתוח, הפקה והפצה של תכנים חוצי מדיה. היתרון המשמעותי שלה על פני המתחרים בשוק הוא בכך שהיא מגייסת תוכן שיווקי וחסויות ישירות ממפרסמים, זאת על ידי הידוק הקשרים בין מחלקת השיווק של החברה עם משרדי הפרסום והאינטראקטיב. כמו כן, מג'יקס מנהלת קשרים עסקיים ענפים עם גופי מדיה ותקשורת מהגדולים בעולם, ובתוך כך מנהלת גם את זכויות השידור למאות שעות שידור ותוכניות ייחודיות אותם היא מגייסת ומפיצה בעשרות מדינות בעולם, בקטגוריות כגון דרמה, דוקומנטרי, לייף-סטייל ועוד. בין לקוחותיה בישראל: הוט VOD, YES, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שירותי בריאות כללית, YNET, אורנג', סלקום, פלאפון ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד