הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עידן הדינוזאורים: תאגיד אגיס העולמי נכנס לתחום האינטרקטיב בישראל

21/11/2007 10:15

תאגיד התקשורת והמדיה הבינלאומי Aegis משלים בימים אלה את הכנותיו לקראת כניסה לתחום האינטרקטיב בישראל ורכישת חברת אינטרקטיב בישראל באמצעות השלוחה הישראלית של התאגיד - קאראט מדיה וואן. 

 

קאראט מדיה וואן, היא החברה לתכנון ולרכישת מדיה העצמאית הגדולה בישראל. החברה נמצאת בבעלות משותפת לעטר מנור ולתאגיד המדיה העולמי Carat Group Aegis -. כעת, התאגיד הבינלאומי מעוניין להרחיב את פעילותו בישראל בתחום ולצורך כך מוכן להשקיע סכומים משמעותיים בתחום.

 

קאראט מדיה וואן, בראשותה של עטר מנור, בידלה את עצמה לאורך השנים ובנתה יתרונות יחסיים בתחום האסטרטגיה כאשר הדגש שהיא שמה היה על שירות הלקוחות והשקיפות מול הלקוח. בתקופה האחרונה הקימה קאראט מדיה וואן חטיבת תוכן ופעילות חוויתית במדיה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את פעילותה באמצעות השקעות נוספות בתחומים חדשים.

 

רשת אגיס - קאראט העולמית, נמצאת אף היא בתקופה של צמיחה גבוהה בעולם, הן בתחומי הליבה שלה של תכנון וקניית מדיה ובעיקר בתחום האינטראקטיב דרך הזרוע של איזובר. גידול זה מציב את קאראט גרופ כרוכשת המדיה הגדולה בעולם מחוץ לצפון אמריקה. במספר מכרזים גדולים שהשתתפה לאחרונה קאראט מדיה וואן, הציעה החברה, באמצעות חברת האם הבין לאומית, לרכוש ולהעניק ערבויות בנקאיות לרכישת מדיה מראש בשווי של עשרות מיליוני דולרים.

 

בין לקוחותיה הבולטים של קאראט מדיה וואן נמנות החברות הרב מותגיות והבינ"ל דוגמת החברה המרכזית למשקאות (על מותגיה השונים – קוקה קולה, פריגת, טרה, נביעות ומבשלות בירה שיראל) וחברת סנו. 

 

פול הקנייה של קאראט מדיה וואן הנו עצום וזהו למעשה יתרונה המרכזי מול חברות רכש המדיה המתחרות. $68,538,591 הוא היקף רכישת המדיה הטלוויזיונית של  קאראט מדיה וואן ב- 11 החודשים הראשונים של שנת 2007 (הנתונים מבוססים על מחירי מחירון יפעת בקרת פרסום ומתייחסים למדיה הטלוויזיונית בלבד)

 

תאגיד אגיס העולמי הנו הבעלים של מספר מותגים בינלאומיים וביניהם קבוצת קאראט – סוכנות המדיה העצמאית הגדולה בעולם, איזובר – חברת האינטרקטיב הגדולה בעולם ועוד.  התאגיד מעסיק כ- 14,000 עובדים בכ- 70 סוכנויות ברחבי העולם. המחזור הכספי של תאגיד אגיס בשנת 2006 היה 8.23 מיליארד ליש"ט (כ- 70 מיליארד ₪).

 

מזה כשנה, פעל צוות של תאגיד אגיס וקארארט העולמית, בראשותה של עטר מנור, מנכ"ל ושותפה בקאראט ישראל (קאראט מדיה וואן) אשר בחן, סקר ומיפה את תחום האינטרקטיב בישראל. במהלך תקופת המחקר ביקרו בישראל מספר חברים מהנהלת אגיס, קאראט ואיזובר. בעקבות המחקר המקיף והעמוק שבוצע על ידי הצוות בראשותה של עטר מנור, מתכוונת החברה לרכוש בתקופה הקרובה חברת אינטרקטיב ישראלית (אחת או יותר), להשקיע בה ולפעול בתחום האינטרקטיב בישראל באמצעותה.

 

עטר מנור, מנכ"ל ושותפה בקאראט מדיה וואן אשר מובילה את הטיפול בתחום מטעם תאגיד אגיס: "שוק האינטרנט והאינטרקטיב בישראל צומח וגדל. חברה זו תפעל על פי המאפיינים של תאגיד אגיס וקאראט מדיה וואן ותושתת על חדשנות, קראייטיב משובח, שקיפות, מערכות ניתוח ובקרה מתקדמות וערכים מוספים אשר ישמשו נאמנה את לקוחות החברה ואת המארג הבינלאומי של חברות איזובר, קאראט ואגיס.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד