הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דון לוי: "הגענו למצב בחברת Sony, שכל דבר שניתן לדמיין – אנו מסוגלים ליצור"

20/12/2007 10:05

בי"ס סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קיים אתמול פאנל בנושא "מגמות עתידיות בניו-מדיה" בשיתוף הקרן הדו לאומית ישראל ארה"ב (קרן בירד) ואיגוד קרנות הון הסיכון בישראל (IVA).

 

האורח המרכזי בפאנל, דון לוי, סגן נשיא בסוני העולמית(Sony Picture Imageworks): "היום הגענו למצב בחברת Sony, שכל דבר שניתן לדמיין – אנו מסוגלים ליצור. הפעילות חוצת-המדיות מאפשרת לנו לשלב בין כשרון לטכנולוגיה ולאפשר לקהל להיות מעורב פיסית ורגשית בתכנים האהובים עליו ולחוות חוויות אותנטיות בתחום הבידור".

 

לוי ציין כי "טשטוש הגבולות בתחום הבידור והרחבתו למדיות נוספות מעצימה את הדבר שעומד בבסיס החוויה הבידורית, וזה הצורך של בני אדם בקהילתיות. האינטרנט והפלטפורמות החדשות מאפשרות לנו לחבר בין אנשים וזה גם הכיוון שאנו צועדים לעברו בעתיד".

 

בפאנל השתתפו גם ד"ר אורן צוקרמן, בוגר מעבדת המדיה של MIT וחבר סגל בי"ס סמי עופר לתקשורת בבינתחומי, גיא בן דב, ממייסדי double fusion (פרסום במשחקי מחשב), ירון גלאי, ממייסדי quigo (רשת הפרסום הקונטקסטואלי), אורי שנער, מייסד aniboom (קהילת גולשים לתכני אנימציה), אייל חן מנהל טלקום ומדיה ב –google ישראל, ויניב ויצמן, מנכ"ל teenk (חברת שיווק מבוסס קהילות נוער).

 

בין הנושאים שנדונו בפאנל, היתה שאלת הפרסום הכפוי לעומת פרסום על פי בחירה. ירון גלאי ציין כי "העתיד נמצא במקום שבו הפרסום ייתפס כשירות, חלק מהותי מהמוצר ולא כהפרעה לצרכן." אורי שנער, התייחס לטרנדים הבאים בפרסום, שיתאפיינו בפרסומות סמויות, בשיתוף בעולם התוכן וכן – פרסום וולונטרי. "נוכל לקבל תכנים לפי בחירה, המותאמים לנו אישית, או שנשלם עבור קבלת תכנים ללא פרסום", ציין שנער.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד