הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיליארד איש יכולים להמשיך לזפזפ: TNS תמשיך למדוד את הרייטינג בסין בעשור הקרוב

21/01/2008 12:50

ינואר 2008 - חברת TNS, מהמובילות בעולם בנושא מחקרי שווקים, הודיעה היום שההסכם למדידת הצפייה בטלוויזיה והאזנה לרדיו בסין, בשיתוף עם חברת CSM Media Research, חודש למשך 10 שנים נוספות.

חברת CSM Media Research שנוסדה ב-1996 הצטרפה ל- TNS ושותפתה הסינית – CTR Market Research שהינה החברה המובילה במחקרי שוק בסין. בהסכם הראשוני שהיה ל-10 שנים הצליחה השותפות באופן יוצא מהכלל במדגמי פאנלים בערים, פאנלים בפרובינציות ופאנל כלל לאומי וסיפקה נתוני האזנה לרדיו וצפייה בתחנות מקומיות, אזוריות, וכלל ארציות. כיום מהווים נתוני CSM Media Research את הבסיס לרכישה בתעשיית הפרסום ברדיו ובטלוויזיה בסין. TNS מנהלת בסין את מערכת מדידת הצפייה הגדולה בעולם. 

פאול וונג, המנכ"ל של CSM Media Research אמר: "תעשיית המדיה הגדולה והמתפתחת במהירות בסין, הרוויחה במידה עצומה ממערכת מדידת הצפייה בטלוויזיה וההאזנה לרדיו שלנו. מאמצינו סללו את הדרך לגידול  בתקציב הפרסום ברדיו ובטלוויזיה. נתונים מקיפים של מדידת הצפייה סיפקו תמיכה מצוינת למותגים, מוצרים ושירותים מגוונים אשר חיפשו דרך לבסס את מקומם בשוק הצרכנות הסיני.

 

בשנת את 1997 התחילה CSM Media Research עם 51 דגימות עירוניות. כיום  קיימים 231 פאנלים – אחד המכסה את סין ברמה לאומית והאחרים מכסים 27 מחוזות 4 הערים המוניציפאליות של בייג'ינג, צ'ונגינג, שנחאי וטיאנג'ין, 198 ערים אחרות בסין והונג-קונג. פאנלים אלה מצוידים בממירים החדישים של TNS.

 

ה-PeopleMeter™ - שהנו כלי מדידת צפייה שהוכיח את יעילותו – מותקן ב-47 ערים ובתכניתנו להגיע עד 58 ב-2008. בסוף שנת 2007 התקינה CSM Media Research 18,000 מכשירי PeopleMeter במשקי בית בכל סין. בנוסף, קיימים מעל 2,000 משתמשים בתכנת InfoSysTV – תכנה של TNS לתכנון וניתוח נתוני מדיה הנמצא בשימוש הנרחב ביותר בכל העולם לתכנות מסוגה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד