הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ה- Dashball של ליבי

2/12/2009 18:00

איך מצליחים להתבלט בכנס מקצועי? ליבי טכנולוגיות תוכנה מצאה את הפתרון בכנס קוגנוס יבמ, שנערך במלון הילטון תל אביב.

 

החברה , המתמחה בפרויקטים בתחום הבינה העסקית, התייחס לארוע כאל פרויקט חשוב: הצוות של ליבי משך תשומת לב רבה כאשר חבריו הגיעו לכנס בתלבושת אחידה של שחקני כדורסל עם חולצות בצבע ירוק (הצבע החדש של לוגו החברה). משתתפי הכנס הוזמנו על-ידי אנשי ליבי לקלוע לסל במתקן שהובא במיוחד לכנס. מי שקלע מעל ל- 100 נקודות זכה, איך לא – בכדורסל.

 

את התוצאות של המשתתפים השונים ניתן היה לראות על מסך ה- Dashball, שהראה את תוצאות המשחקים והסטטיסטיקות בזמן אמת, כפי שרואים המשתמשים בפתרון הבינה העסקית של קוגנוס אותו מפיצה ליבי.

הנבחרת הירוקה של ליבי

 

קולעים לסל

 

אפרים אקרלינג – אליהו חברה לביטוח, דייוויד קפלן – מנכ"ל משותף בליבי ושמעון בוקשפן – יבמ.

 

רוב אש - מנכ"ל קבוצת ניתוח המידע וניהול ביצועים ביבמ ואוליבר דריין - מנהל תחום קוגנוס, יבמ אירופה.

 

ה-  Dashball של ליבי

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד