הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דורון קרני מונה לסמנכ"ל השיווק של פרויקט תגלית

29/06/2011

דורון קרני ( גיל 34 ) מונה לסמנכ"ל השיווק של פרויקט תגלית.

דורון קרני, הינו בעל תואר שני (MBA) במינהל עסקים, התמחות בשיווק, ותואר ראשון (BA) במינהל עסקים, התמחות בטכנולוגיות מידע, שניהם מהמרכז הבינתחומי הרצליה. דורון שימש עד היום במגוון תפקידי ניהול במרכז הבינתחומי הרצליה. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מדיה, שיווק ותקשורת.

במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק של פרויקט תגלית יהיה קרני אחראי על גיבוש אסטרטגיית מיתוג ושיווק בישראל ובעולם; הטמעת האסטרטגיה באפיקי המדיה השונים; שיווק בינלאומי וקידום הפרויקט בכלי התקשורת בישראל ובעולם; ניהול ופיקוח תהליך שדרוג אתר האינטרנט; וניהול השיווק בסניפי תגלית בעולם.

לדברי גידי מרק, מנכ"ל פרויקט תגלית: "אני רואה את תפקיד סמנכ"ל השיווק בארגון כמאתגר במיוחד  בתקופה זו, בה פרויקט תגלית החל את העשור השני לפעילותו וקיבל תוספת תקציב משמעותית ממדינת ישראל. פעילות הפרויקט בשנים הקרובות תקבל תאוצה, כאשר היעד הוא הבאת 51,000 צעירים יהודים מדי שנה לישראל. אנו עומדים בפני אתגרים רבים ומשמעותיים ואני בטוח כי נסיונו של קרני יסייע בתהליך זה".
 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד