הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של טרה כאיש השיווק של מרץ

25/03/2014
איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של טרה כאיש השיווק של מרץ (הגדל)

בתחילת 2013 טרה עברה למחלבה חדשה בנגב שהקנתה לה יתרון מוצרי  – היכולת לייצר את כל המוצרים במחלבה ללא חומרים משמרים.

עד כה לא היה שיח ציבורי רחב סביב נושא החומרים המשמרים בגבינה הצהובה, וכדי שהצרכן יעשה פעולה אקטיבית וישנה הרגלי צריכה הוא היה חייב להבין את החדשנות שבמוצר.

ניר קניאס בחר לתקשר את הבשורה החדשנית באמצעות המוצר החדש – "נעם", גבינה צהובה ללא חומרים משמרים.

טרם המהלך החזיקה טרה בכ-1.5% נתח שוק. נתח השוק של טרה לחודש מרץ 2014 הוא 15.4%. בנוסף, ועל פי נתוני סטור נקסט למרץ 2014, הגיעה טרה במדפי רשתות השיווק לנתח שוק של 23.6% .

על פי יפעת מחקרי מדיה, נרשמה עלייה של 100% בשיח התקשורתי בנושא חומרים משמרים, ופעילות יחסי הציבור יצרה הד תקשורתי גדול להשקת "נעם" בשווי חשיפה של 3.5 מיליון ₪ .

 

מנימוקי ועדת השיווק: "הקמפיין אותו הוביל קניאס, העלה מודעות לנושא חומרים משמרים והפך לנושא שיחה, ועל פי הנתונים - גם לנושא

שעל סדר היום התקשורתי. הוצאה לפועל באופן מוצלח של מהלך מורכב זה, על רקע פעילות במחלבה חדשה, אינה טריוויאלית."

 

ניר קניאס עובד בחברה המרכזית כבר 12 שנים, ובחמש השנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל השיווק של מילקו - מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד