הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ורדה קלמר ראש מערך שיווק במכללת לוינסקי מסיימת תפקידה

27/08/2014

ורדה קלמר, ראש מערך שיווק וקשרי חוץ במכללת לוינסקי לחינוך הודיעה על פרישתה מהמכללה בסוף החודש, זאת לאחר 4 שנים בתפקיד

בארבע השנים האחרונות הובילה קלמר את מהלך המיתוג מחדש של מכללת לוינסקי לחינוך ומיצובה כמכללה מובילה ומשמעותית בכל הקשור להכשרת מורים ולמערכת החינוך.

כמי שהתמחתה בשיווק ומיתוג של מוסדות אקדמיים (מהם 14 שנה בשנקר ), ניתן לציין את הישגיה בהקמת  מערך המתכלל את כל פעילויות השיווק והפרסום לגיוס סטודנטים, יחסי הציבור, מיתוג המכללה וקשרי החוץ של המכללה. תשומת הלב לגיוס סטודנטים נמצאת בלב ליבה של העשייה במחלקה, ובמיוחד כשמדובר במוסד אקדמי והראיה – גידול שנתי משמעותי במספרי הסטודנטים.   "לנגד עיני עמד האתגר של שיפור מעמד המכללה ותדמיתה בקרב הציבור ובמקביל- פיצוח פרופיל המתעניין הפוטנציאלי. מדובר בקהל יעד של צעירים ומבוגרים כלומר: קשת גילאים רחבה אשר מצריכה התייחסות שונה. ריבוי אמצעי התקשורת, בסביבה המוצפת במידע וכל זאת בתקציב מוגבל, מכתיבה לנו התנהלות ממוקדת ומבוקרת ובחירת אסטרטגיות פרסום קונבנציונליות ובלתי-קונבנציונליות", היא מדגישה .

קלמר מסכמת :  35 שנה אני בתחום יחסי ציבור, שיווק והסברה, מהן 18 שנה במוסדות אקדמיים. הייתי שותפה לתנופת ההתפתחות של מכללת לוינסקי לחינוך במהלך ארבע השנים האחרונות, בראשותה של פרופ' לאה קסן. אני מודה על הזכות שניתנה לי לעמוד בראש מנהלת  אירועי שנת המאה של המכללה, להוביל מהלכי מיתוג, להיחשף להיסטוריה המרתקת של המכללה ולמייסדיה.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד