הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן, נבחר כאיש שיווק החודש

1/04/2015

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן, לאיש השיווק של מרץ 2015, בזכות הצלחת פרוייקט יאפא: "מי אמר שסטודנט בישראל לא יכול לרכוש דירה חדשה בת"א – יפו" ?.

מטרת הפרוייקט הייתה לספק ערך משותף לכל הצדדים הנוגעים בדבר; הרוכשים הפוטנציאליים אשר ייהנו מדיור בר השגה, התושבים הקיימים אשר ייהנו מאוכלוסייה חזקה שתעבור לגור בשכונה, והיזם רוני צברי מחברת "צברים" יזכה למרווח כלכלי הוגן.

השכונה בה הוחלט להקים את הפרוייקט הינה שכונה ג' ביפו, שלא עברה התחדשות עירונית ומאוכלסת בעיקר באוכלוסייה מבוגרת ממעמד סוציואקונומי נמוך. בכדי לשנות ולחזק את השכונה בטווח הארוך, החברה זיהתה פוטנציאל בקהל הסטודנטים וחברה ל"בית האקדמי" השייך להתאחדות הסטודנטים. כך הפך פרוייקט יאפא לפרוייקט הראשון בישראל שהציע לסטודנטים דירה חדשה באזור המרכז, במחיר משתלם ובמרחק של כ-300 מטר מהים.

תוצאות המהלך:
• כ-101 דירות, בעלות כוללת של 145 מיליון ₪, נמכרו בשעתיים.

• כ 87%- מהדירות נמכרו לסטודנטים למטרת מגורים בפרויקט.

• פרוייקט יאפא יצר שיחה של מעל 4,000 אזכורים ברשת,  מעל 6,000 איש ביקשו פרטים על הפרוייקט וכ- 1,200 סטודנטים הגיעו פיסית במהלך שבועיים בלבד למרכז המבקרים בשכונה ביפו.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד