הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מנהלי שיווק חדשים ביוניליוור

1/06/2015
מנהלי שיווק חדשים ביוניליוור

עם הפעימה האחרונה של הטמעת גלידת שטראוס וכחלק משינוי במבנה חטיבת השיווק של יוניליוור ישראל, מיכל גולדמן, סמנכ"ל השיווק של כלל מותגי החברה למעט גלידת שטראוס, תנהל את מערך שיווק קטגוריות דגני הבוקר, החטיפים וכלל מותגי הגלידה, וכן את שירותי השיווק (מרקום).


ארנון שפירא, מנהל שיווק קטגורית טיפוח הגוף והבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק מותגים בינלאומיים וינהל את הקטגוריה הקולינרית ואת קטגורית טיפוח הגוף והבית. שפירא הצטרף ליוניליוור בשנת 2004 במסגרת תכנית העתודה הניהולית של החברה. במהלך השנים מילא בהצלחה תפקידים שונים בשיווק ובמכירות, כולל תפקיד מנהל שיווק בצוות האירופאי של המותג קנור ומנהל מחלקת השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות בישראל.
עדי רגב, סמנכ"ל חטיבת הגלידה וערוצי הצריכה מחוץ לבית, מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל חטיבת המכירות של יוניליוור הכוללת את הערוץ הקמעונאי ואת ערוץ הצריכה מחוץ לבית (לרבות הגלידות).


ישי מנדיל, מנהל השיווק של קטגורית הדגנים מונה לתפקיד מנהל השיווק הקמעונאי בחטיבת המכירות (Customer Marketing). מנדיל הצטרף ליוניליוור בשנת 2006 והחל את דרכו בחברה כמנהל מרקום ולאחר מכן כמנהל שיווק חטיפים.                       


 את תפקיד מנהל השיווק של קטגורית הדגנים ימלא יונתן אלבום, שבתפקידו האחרון כיהן כמנהל שיווק גלובאלי בשטראוס מים. אלבום מביא עמו ניסיון עשיר בתחום השיווק, חלקו הגדול בתפקידי ניהול שיווק בשטראוס גרופ.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד