חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

יובל אטד יו"ר ומייסד chinabuy הוא איש השיווק של פברואר

יובל אטד יו"ר ומייסד chinabuy הוא איש השיווק של פברואר

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביובל אטד, המייסד והיו"ר של האתר chinabuy, לאיש השיווק של חודש פברואר 2016 בזכות המהלך של השקת האתר והחדרת המותג לישראל בשנת 2015. המותג הפך בתוך כשנה לאחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הבינלאומיות המובילות בישראל. היקף ההשקעה במהלך ובתקשורו מוערך בכשני מיליון דולרים, שהושקעו בשנה החולפת.

 

האתר chinabuy נוסד לפני כשנתיים על ידי יובל אטד שמשמש מאז הקמתו כיו"ר האתר וג'ו זאנג המכהן כמנכ"ל הקבוצה. המהלך השיווקי כלל השקת אתר חדש שנכנס לשוק שבו הגמוניה של שני אתרים סיניים מובילים ועם כניסתו, ובתוך כשנה, השתנה המאזן ו-chinabuy הפך לאחד משני האתרים המובילים, בפער גדול על המתחרים. בנוסף, החברה החדירה סמארטפונים סיניים רבים לשוק, לצד השקת קטגוריה חדשה של מכירת ריהוט לבית ביבוא ישיר מסין ובמחירים נמוכים.

 

כתוצאה מפעילות השיווק האגרסיבית הצליח האתר לצבור נתוני חשיפה גבוהים מאוד, ונתוני צפייה וביקורים באתר הגבוהים בצורה משמעותית מאלה של מרבית אתרי המסחר האלקטרוני האחרים בישראל, כשלמעלה מ-420,000 גולשים מבקרים באתר מדי חודש. האתר הפך למזוהה בכל הקשור לרכישות מסין ואף הצליח לקשר לשמו את "יום הרווקים הסיניים", מהלך שהושק בשנה שעברה והכניס למודעות יום שלא היה מוכר כלל בציבור הישראלי. במהלך הקמפיין הפרסומי שלו, עשה האתר שימוש בלקוחות אמיתיים של האתר, בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה ובאינטרנט, לצד אזכורים רבים בתקשורת בכל הקשור לקניות באינטרנט מחו"ל. בנוסף, ולאור הצלחת מודל ההחדרה הייחודי בישראל, השיקה החברה פעילויות דומות במדינות נוספות בעולם, בהן רומניה, צ'כיה, קניה, קרואטיה, פולין, טנזניה, דרום אפריקה, פנמה ועוד.

 

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של השקת אתר חדש, ובניית מותג מאפס עד לאתר שנחשב בתוך כשנה בלבד לאחד המובילים בקטגוריה שלו, תוך החדרה לשוק של רכישות מסין של מוצרים בקטגוריות חדשות".

עבור לתוכן העמוד