הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מנהל הפיתוח העסקי של Outbrain נבחר לאיש השיווק של אפריל

21/04/2016
מנהל הפיתוח העסקי של Outbrain נבחר לאיש השיווק של אפריל

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באילן צינמן, מנהל הפיתוח העסקי של Outbrain, לאיש השיווק של חודש אפריל 2016 בזכות מהפכת ה-Contact Discovery – קטגוריה חדשה של קידום תוכן. החברה שיצרה את הקטגוריה מצליחה לשמור על דומיננטיות בה מול המתחרים עם 75% מה-share הדיגיטלי ועבודה עם כמעט כל המותגים המובילים בישראל.

 

בעולם בו 90 מיליון אנשים עושים שימוש בחוסמי פרסומות, נוסדה Outbrain כאלטרנטיבה לפרסום הקונבנציונאלי, וסימנה לה כמטרה להגיש לקוראים את התוכן המעניין והרלוונטי ביותר בכל רגע נתון. בזכות הגישה הזאת, החברה מאפשרת למפרסמים לגשר על המרווח שנוצר מול הגולשים. החברה החלה לפעול מול השוק הישראלי בשנת 2011, כאשר השיקה המלצות תוכן בשפה העברית. קטגוריית קידום התוכן נחשבת לצומחת ביותר באינטרנט והחברה הייתה למייסדת הקטגוריה, שבמרוצת השנים ועם זיהוי הפוטנציאל התווספו לה מתחרות רבות בשוק – הישראלי והעולמי.

 

על מנת לשמור על ההובלה של החברה בתחום, הוביל צינמן את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל, שהפכו לנכס אסטרטגי מהמדרגה הראשונה ואיפשר הגעה ל-94% מהגולשים, תוך שמירה על עלות אטרקטיבית למפרסמים. לראשונה ניתנה למפרסמים אפשרות להגיש תוכן איכותי ומעניין בפלטפורמה כזו שמתאימה את התוכן לקורא. החברה הקימה מרכז פיתוח בישראל והיא מקפידה על איכות התכנים על מנת להתמודד עם המתחרות הרבות בשוק, וכיום היא מגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש. היקף הפעילות של החברה עומד על עשרות מיליוני ש"ח ובסקר שנערך לאחרונה הודו 88% ממנהלי השיווק כי הם עושים שימוש קבוע בכלי זה.

 

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של פיתוח קטגוריה חדשה ושמירה על המובילות שלה בשוק רווי מתחרים, כהצלחה. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גדילה והתפתחות".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד