הפוך לעמוד הבית

מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של דלתא ישראל

27/11/2016
מור פסו אבלגון  מונתה לסמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של דלתא ישראל

מור פסו אבלגון, בת 33  (נשואה+1), מונתה לסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של דלתא ישראל הכוללת את רשת חנויות FIX ומותג דלתא הנמכר בכ- 162 סניפים ברחבי הארץ.

 

פסו אבלגון שימשה בשנים האחרונות כסמנכ"לית לקוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי וניהלה את תקציבי הפרסום של דלתא ישראל ולקוחות נוספים ביניהם שטראוס מים, בזק בינלאומי, חברת החשמל ושופרסל. לפני כן הייתה חלק מצוות ההנהלה של pela ozen ויוטרן (שלימים התמזגה לתוך אדלר חומסקי) והתמחתה בסושיאל מדיה, פרסום בדיגיטל, אונליין מרקטינג ותוכן. 

 

 

פסו אבלגון בוגרת לימודי תקשורת ומדיה באוניברסיטת ניו-יורק (UNYP) והיא בעלת למעלה מ-11 שנות ניסיון בתחום הפרסום והשיווק.

 

למור ניסיון רב בהובלת תהליכים אסטרטגיים, תדמיתיים ומכרתיים של המותגים המובילים במשק תוך שותפות מלאה משלב קבלת ההחלטות ועד הוצאתן לפועל

 

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אני מברך על הצטרפותה של מור לדלתא ומאחל לה הצלחה רבה".

 

עבור לתוכן העמוד