הפוך לעמוד הבית

מינויים ולקוחות חדשים ב"רוני ארנון תקשורת"

8/02/2017

משרד היח"צ, הדיגיטל והתוכן"רוני ארנון תקשורת"בבעלותה של אשת יחסי הציבור רוני ארנון מכריזה על מינויים חדשים: שחף סגל התמנתה לסמנכ"ל החברה, שילי קסטרו-בג'יו התמנתה לארט דירקטור, שחר סברוב התמנתה לראש מחלקת הדיגיטל. בנוסף מתחדשת החברה בלוגו חדש שעוצב על ידי אשת הקריאייטיב והמיתוג טל קליינבורט וכולל את הסלוגן החדש We Are PR.

 

רוני ארנון תקשורת המשרד קולט בימים אלו לקוחות חדשים : למחלקת האופנה מצטרפים רשת האופנה לכל המשפחה תמנון, מותג הדנים השבדי Dr. Denim ומותג הסניקרס מדנמרק Arkk Copenhagen כחלק מקבוצת מותגי הפרימיום AKA, מעצבת האופנה ברכה בר-און, מותג אופנת הנשים ISABELLA  בעיצוב נילי מרסיאנו ומותג הלייפסטייל Two Tone של המעצבים זוהר כלב ושמעון אזקיאל. למחלקת העיצוב מצטרפים בית האופנה לעיצוב הבית פלורליס ו"החברה לחיזוק מבנים" המתמחה ומבצעת פרויקטים של תמ"א 38 ברחבי הארץ.

 

רוני ארנון: "אני גאה להציג את הדור הבא של "רוני ארנון תקשורת" שלוש נשים מנהיגות, מקצועיות וקריאייטיביות, שתיים מהן ותיקות שגדלו בתוך החברה ואחת תוספת מבורכת של השנה האחרונה. אנו נמצאים בליבה של תקופה מסעירה ומאתגרת לתחום היח"צ בכלל ולמשרד על שלל הלקוחות החדשים בפרט. המנהלות מייצגות נאמנה את רוח המשרד ואת המוטו, שלא השתנה כבר 25 שנה: "אתם תעשו את הטוב ביותר, אנחנו נספר על זה לכולם".

עבור לתוכן העמוד