הפוך לעמוד הבית

מנכ"ל ומייסד Fiverr נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר

3/10/2017
מנכ"ל ומייסד Fiverr נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה במיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד חברת Fiverr, לאיש השיווק של חודש ספטמבר 2017, בעקבות הקמפיין הבינלאומי של החברה והרחבת היצע השירותים, שהשיקה החברה לאחרונה, וכחלק ממהלך גלובלי רחב היקף, את Fiverr Pro הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובאלית.

 

מאז הקמת Fiverr לפני שבע שנים בלבד, בשנת 2010, הצליחה החברה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג ולהפוך להיות השוק המקוון המוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים. מטרתו של מיכה קאופמן בהקמת Fiverr הייתה יצירת טרנספורמציה בתחום שירותי הפרילנסינג – להעביר את השוק מהפכה בדרך שבה נרכשים ונמכרים שירותי פרילנסינג ולהצעידו מעולם האוף ליין לאון ליין, תוך הפשטת הממשק שבין הלקוח לפרילנסר.  בתחילת השנה ביצעה החברה מהלך בינלאומי מהפכני והשיקה קמפיין מיתוג בינלאומי תחת הכותרת "In Doers We Trust". הקמפיין המשולב הוא ייחודי וראשון מסוגו, וכלל פרסום בעולם הפיזי והדיגיטלי. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם, פלאטון וסנדרו, וסרטון הווידאו הנשכני הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה. קמפיין המיתוג הנרחב והרב ערוצי מבית Fiverr, חרג מכל מסורת שיווק, ומשקף את רוח היזמות הגולמית של אינספור חברי הכלכלה החדשה, תוך שהוא מטיל ספק בתפיסות השגורות והמוכרות ביחס לדרכים לפתח עסק ולהצמיח אותו בצורה יעילה.

 

יתר על כן, כחלק מהמהלך הגלובאלי של הרחבת היצע שירותיה, השיקה החברה לאחרונה את Fiverr Pro, יוזמה חדשה הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובאלית. התוספת החדשה לפלטפורמה משלבת בין הפשטות והיעילות של זירת המסחר, המאפשרת 'הזמנה בלחיצת כפתור', לבין בחירה ידנית של פרילנסרים מקצועיים מהשורה הראשונה על מנת לענות על הצרכים המתרחבים של קהילת היזמים והעסקים הקטנים לשירותים מורכבים יותר. החברה אף רכשה את Veed.Me, זירת מסחר לשירותי ווידאו ואנימציה באיכות גבוהה המציגה פרילנסרים מקצועיים בתחום. מטרת מכלול המהלכים האלה הייתה למתג את Fiverr  ולקדמה כזירת המסחר הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים ולהפכה לשם נרדף לפרילנסינג מקוון, הדוגל בערכי יזמות רזה, עשייה וחריצות. המהלך השיווקי זכה לתשומת לב ציבורית רבה ולסיקור של הקמפיין ב Adweek, MediaPost, Washington Post, The Drum ועוד. החברה זוכה לצמיחה מוגברת בשנה האחרונה ולליווי תקשורתי צמוד בארץ ובעולם. כיום מתבצעות בזירה למעלה ממיליון עסקאות בחודש ומתקיימת רכישה של שירות ("גיג") כל 4 שניות.

 

שיקולי ועדת השיווק: "הסיפור של מיכה קאופמן וחברת Fiverr הפך לסיפור הצלחה בינלאומי והקפיצה שהחברה עשתה בשנה האחרונה, יחד עם הכניסה לתחום חדש וקמפיין בינלאומי מדובר, מעניקים לקאופמן את תואר איש השיווק של החודש של איגוד השיווק הישראלי".

עבור לתוכן העמוד