הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Peach ממנה את צבי פלוטינצקי לסמנכ"ל לקוחות

14/05/2018
Peach ממנה את צבי פלוטינצקי לסמנכ"ל לקוחות

Peach תוכן שאוהבים ממנה את צבי פלוטינצקי לסמנכ"ל לקוחות. צבי (31) החל לעבוד בפיץ' לפני כארבע שנים כמנהל פרויקטים (תקציבאי). צבי שירת 7 שנים בצה"ל וסיים בדרגת סרן. לאחר השירות החליט לפנות דווקא לתחום התוכן הטלוויזיוני. מתפקיד תחקירן בערוץ 10 גדל לתפקידי פיתוח תוכן, ליהוק וניהול תוכן בקשת ורשת. בשנה האחרונה היה שותף לטרנספורמציה הגדולה של פיץ' עת הקימה מתחם עבודה חדשני הכולל אולפנים, הפקה ועשייה אמיתית של תוכן. הוא עסק בבניית התוכניות האסטרטגיות של החברה, בניית מערך כוח אדם איכותי, מקצועי וחזק. צוות שיידע לתת מענה לכל משימה בלי להתפשר על התוצאה

.

"להיות חלק מהקמת וההתפתחות של  PEACH שזה משרד הפרסום הדור הבא, זה חלום של כל פרסומאי ושל כל איש תוכן", אומר צבי. "אנחנו סטרטאפ שמזהה כל הזמן את התקדמות השוק שנים לפני שהרוב נוכח בו. בידור ומידע הוא צורך בסיס ולנו יש את כל הידע והאמצעים להפוך את הפרסום לתוכן ולא להפרעה. יש אצלנו החופש פשוט להביא את הרעיון הכי טוב, זה שייתן לקהל תחושה טובה ויחבב עליו את המותג והסיפור שלו", הוסיף.

 

"בסבלנות, מקצועיות, חריצות ושאפתנות כבש צבי פרויקט אחר פרויקט, לקוח אחר לקוח", אמר אייל סעדה, משנה למנכ"ל ושותף. "עד מהרה התגלו הנחישות והיסודיות המאפיינים אותו והוא יזם וניהל פרויקטי תוכן שיווקי יוצאי דופן. אנו שמחים וגאים על הצטרפותו לצוות ההנהלה של החברה ומשוכנעים כי יחד נביא את החברה לשיאים חדשים".

 

פיץ', תוכן שאוהבים היא סוכנות התוכן המובילה בישראל. פעילות החברה החלה לפני יותר מ- 15 שנה והיא מובילה לקוחות כמו שופרסל, בנק הפועלים, סמסונג, קבוצת פוקס, מובילאיי ועוד רבות וטובות לספר את הסיפור של המותג שלהם וספורים רלוונטים אחרים אשר מקבצים את קהלי היעד של המותגים סביבם בצורה אפקטיבית ואוהדת. בשנה האחרונה הקימה החברה מתחם תוכן והפקה ראשון מסוגו בארץ, הכולל אולפן וידאו בו מצטלמות תכניות טלוויזיה ווידאו לאונליין. אולפן רדיו אותו מוביל רדיו דרום שהקים במתחם שלוחה, חדרי ערכיה, סטודיו לעיצוב ועוד. כך הפכה פיץ' למעשה למשרד הפרסום הדור הבא: חברת תוכן עם יכולות קריאטיב, הפקה, בימוי ומדיה והכל בבית אחד.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד