הפוך לעמוד הבית

הלך השבוע

משעממים, נמאסתם.

משעממים, נמאסתם.

12/02/2015
"יש לי רעיון גאוני, בוא נרכב על הגל של הבחירות", אמר איש השיווק. והופ, עלה לאוויר עוד קמפיין "תבחרו" נכון... תובנות על שיווק פוליטי שלא מתרומם וטיפ למפרסמים המשעממים בגוגל.

הלך השבוע? ההיי טק משתחרר

1/12/2011
במשך שנים דמותו של ההיי טק הייתה ביל גייטס - ממושקף ומעונב, והשיווק בענף התאים עצמו לכך. אולם השינוי נמצא בדרך - לגורם אחד קוראים סטיב ג'ובס, הגורם השני הוא חשוב לא פחות.

הלך השבוע: למצוא את הערך ללקוח בתלת מימד

24/11/2011
בכנס הלקוחות האירופאי שלה, הציגה דאסו סיסטמס כיצד היא ממנפת יכולות תלת מימד עוצמתיות שפיתחה כדי לפתח מטוסים ומכוניות, על מנת להפוך אותן לכלי שיווק חזקים לא פחות.

הלך השבוע: מה אנשים רוצים ?

17/11/2011
כנס סלקום מדיה. שתי הרצאות צמודות האחת לשניה, שני מומחי מדיה עולמיים, חשפו את ההבדל העצום בגישות קיצוניות ביחס לשאלה: "מה לעזאזל הציבור רוצה?".

הלך השבוע: כמה שווה לך לייק?

10/11/2011
נעלי נמרוד, באמצעות רני רהב, מפעילים מודל חדש לפעילות פייסבוק המבוססת על תמחור מוצרים בלייקים. תפיסה שקופה וברורה יותר עבור הציבור. אך הם המודל יחזיק לאורך זמן?

הלך השבוע: שובו של השוקה

3/11/2011
אחרי תקופה ארוכה בה הם נמצאים תחת מתקפה אגרסיבית של 9,000,000, סוכני הביטוח ייוצאים במהלך שיווק הגנתי. על התוצאה אפילו 9,000,000 הייתה חותמת.

הלך השבוע: ירידים

27/10/2011
אם אתם רוצים לגרום להצטופפות רבתי של ישראלים במקום קטן, אתם צריכים רק להשתמש במילת הקסם 'יריד', כתב השבוע דניאל שמיל בדה מרקר. זה מה שהלך השבוע.

הלך השבוע: טעויות של שוק

6/10/2011
השוק עבר למנטליות של...שוק, ותנובה מצאה את עצמה מסתכלת לצרכן בגובה העיניים, והוא אומר לה: "מה 7 שקל לקוטג'? אני הולך". השבוע תנובה הבינה איפה היא נמצאת אבל שכחה את חוקי המשחק הבסיסיים.

הלך השבוע: לעשות טעויות ולשרוד

22/09/2011
חשוב לזכור כי לכל מיתוג של יתרונות וחסרונות, ויש גם סוג של מיתוג שמאפשר לך לעשות טעויות. מי עשה את הטעות של השבוע, ולמה אנשים לוקחים ללב ?

הלך השבוע: הולכים על הבלתי נתפס

15/09/2011
חברות מגלות שיותר ויותר קשה למשוך את תשומת לב התקשורת אליהן, וכדי להצליח ולצלוח את סף הרגישות של העורכים הן נדרשות להשקיע יותר כסף ביוזמות יקרות. חוץ מדומינוס יפן.

הלך השבוע: מותגים עם מרפקים

8/09/2011
למרות שהשבוע רון חולדאי עשה כל מאמץ כדי להירשם כמהלך השיווקי הגרוע של השבוע, פיליפס עלתה בקמפיין תחנות אוטובוס מושקע, ושופרסל התמודדה בצורה יפה עם חרם הצרכנים, עדיין גם השבוע הזה שייך לקיקה.

הלך השבוע: לברוח מהקרב השיווקי או להילחם

1/09/2011
קיקה, אשר נגררה השבוע להשוואות לא מחמיאות מול איקאה, סיפקה לנו השבוע מקרה בוחן מרתק בנוגע לבחירה להילחם באגרסיביות או לנסות להימנע ממגע.

להתראות סטיב ג'ובס, ותודה על השיווק

25/08/2011
הפעם באמת על משהו שהלך השבוע. סטיב ג'ובס, המנכ"ל של חברת אפל, הודיעה הבוקר על פרישה, ומשאיר את עולם הטכנולוגיה ללא איש השיווק המוביל שלה.

הלך השבוע: הפיתוי של כאן ועכשיו

18/08/2011
הנה דילמה עבורכם. הזדמנות לצאת בקמפיין גדול עם הזדמנות עצומה לייצר הכנסות משמעותיות, אבל כזה שחורג מהמיתוג שנקבע? הולכים הזה? למכבי תל אביב זה הלך השבוע יחד עם אבר קומבי וטירוף הקופונים.

הלך השבוע

11/08/2011
יכול להיות שכבר שכחתם, שהעיניים צמודות למסכי הבורסה ומסונוורות מלונדון הבוערת. אבל במוצאי שבת האחרון התאספו 300,000 איש בכל הארץ כדי למחות. מנקודת מבט שיווקית: אחד מהדברים הגדולים שנעשו בישראל.

הלך השבוע

4/08/2011
בימים בהם המצב הכלכלי האישי נמצא בראש סדר היום, היינו מצפים לראות יותר קמפיינים שיווקיים שמנסים להזדהות עם הלך הרוח. אז מה הלך השבוע בנושא?

הלך השבוע: על קרבה בין מותג ללקוח

28/07/2011
יש כאלה שפורחים בחום. אחת כזאת היא הפרה הרזה - עם קטגוריה חדשנית, מיתוג שדורש אומץ, וקמפיין אינטראקטיבי גבולי. לצדם יש כאלה שפורחים במחאות ובמאהלים.

הלך השבוע: הפלייבוי של עולם הפרסום

21/07/2011
השליח בדלת עם חבילה גדולה. בדרך כלל הוא מטפס במדרגות לקומה שניה ומשם משתדל להשליך את עיתון הערב לקומה השלישית. לפעמים נשמע צליל העיתון פוגע במעקה, ואז יגיע הצליל של השלכת עיתון נוספת – מוצלחת. השליח לא מפספס פעמיים.

הלך השבוע

14/07/2011
בדיוק באותו שבוע אדיר מילר ונאור ציון יוצאים להחליף את הספה. שניהם מתלוננים על המחירים של קסטיאל - המותג שהשתרש או יד מכוונת ?

הלך השבוע +

7/07/2011
זה היה השבוע של גוגל+, הרשת החברתית החדשה של גוגל. הכתבות והניתוחים היו בשיאם, הפעילות ברשת דווקא לא צברה תאוצה. ומתוך הקלחת, המהלך הבאמת מעניין שייך לפייסבוק. וגם, סימני תשישות ראשונים.
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד