הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הלך השבוע: הולכים על הבלתי נתפס

15/09/2011
הגדל

חברות מגלות שיותר ויותר קשה למשוך את תשומת לב התקשורת אליהן. כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה מבחינה שיווקית מפעילה מערך יחסי ציבור שמטרתו לצבוע את הפעילות בצבעים בוהקים ולהביא אותה לדפי העיתון ולזרם הנתונים הדיגיטלי. אך כדי להצליח ולצלוח את סף הרגישות של עורכים וכתבים, חברות צריכות גם להשקיע יותר כסף ומשאבים ביוזמות שלהן.

 

נרחיק ליפן

מצד אחד אפשר שוב פעם למצוא שיא עולם שאף אחד לא חשב לשבור, ולהשקיע ביצירת הפיצה/ המבורגר/ השולחן הגדול בעולם. מצד שני, אפשר ללכת על משהו כל כך גדול שעצם הרעיון עצמו לא יאפשר לאנשים להתעלם. דומינו'ס פיצה יפן עשתה זאת השבוע עם ההכרזה על בניית הסניף הבא שלה על....הירח. תוכנית המתאר של הסניף הוצגה, מנהל הרשת הגיע בחליפת חלל, ופרטים מדויקים על התוכנית הגרנדיוזית הוצגו לתקשורת. התוכנית תצא לפועל בעוד 30 שנה, או שלא, לעיתונות זה לא משנה, גם למנהלי השיווק של הרשת לא – היום הם בכותרות.

 

ובארץ

אם ההר לא יבוא למוחמד, מוחמד יממן לו את הטיול. עיריית חיפה הזמינה השבוע 5 בלוגרים בולטים מהעולם לטיול בעיר. הם זכו להרצאה מזוכה פרס נובל, ארוחה והופעה. לצד הפעילות היפה של עיריית חיפה בפייסבוק, מדובר על עיר עם מודעות שיווקית גבוהה, שייטב עם עיריות נוספות יאמצו שיטות שיווק מגוונות.

 

נגישות במכירות

ויאגרה היא אחת מהדוגמאות המרתקות של עולם השיווק. ועדיין, למרות הצעדים המבריקים של המשווקים למיתוג התרופה כמשהו חיובי שאין להתבייש בו, אחוז גבוהה מהגברים בוחר לרכוש חיקויים באינטרנט ורק לא להתמודד עם מרכיב הבושה בתהליך הרכישה. אתר האינטרנט של סופרפארם, מאפשר מהשבוע לרכוש את התרופה מהבית בצורה דיסקרטית תוך העלאת המרשם הסרוק לאתר. פתרון פשוט ומדויק לצורך של הלקוחות.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד