הפוך לעמוד הבית

פינוקים למנהלים: כמעט ביתי – ההצלחה של שופרסל

8/12/2016
פינוקים למנהלים: כמעט ביתי – ההצלחה של שופרסל

מי שראה את התורים המשתרכים בימי שישי בחנויות האוכל המוכן לא יתפלא על המהלך החדש של שופרסל, אוכל מצונן לחימום והגשה. הטעם מוצלח וכך גם התחושה אחרי ארוחה.

שופרסל השיקה סדרת מוצרי מזון מוכן מצונן, שכל שנדרש הוא לחמם ולהגיש. הסדרה כוללת מרקים, נודלס וסוגי אורז. המרקים הם בהחלט גולת הכותרת של הסדרה. הם נשמרים על המדף עד חודש, אך לא סובלים כלל מטעם תעשייתי או מחומרי שימור, ומעניקים תחושה של מרק ביתי אותנטי. המלצה מצוינת לכל מי שמחפש ארוחת צהריים מהירה קלה, לא יקרה, ובריאה יחסית לחליפי מרק ביתי אחרים, באמצע יום עבודה חורפי. האפשרות לחמם את המרק בתוך אריזת הפלסטיק תורמת גם היא לידידותיות המוצר לאיש השיווק המצוי או המצויה. 

לגבי הנודלס והאורז, הדעות יותר חלוקות, אבל גם הם בסה"כ מהווים ארוחה מהירה נחמדה או מתאימים כתוספת מהירה לארוחה.

מחיר ל- 500 גרם מרק, תקופת השקה: 9.90 (רגיל 11.90(

ניתן להצטייד במרק עדשים, אפונה, עגבניות עם אורז וירקות

 

עבור לתוכן העמוד