הפוך לעמוד הבית

פרסום בגוגל

AMP: גוגל רוצה את התוכן שלכם, ומהר

AMP: גוגל רוצה את התוכן שלכם, ומהר

15/09/2016
לגוגל יש תוכנית חדשה להצגה מהירה של התוכן שלכם במובייל. האם תתנו לה את מה שהיא רוצה? חברת אקסטרה מציגה את היתרונות והחסרונות
עדכון מגוגל שעסקים קטנים ישמחו לשמוע

עדכון מגוגל שעסקים קטנים ישמחו לשמוע

17/12/2015
גוגל בוחנת דרכים להגדיל הכנסות, ומי שיהנו מכך יהיה בעיקר העסקים הקטנים. אביב ברקוביץ' מציג ניסוי חדש שגוגל עורכת בימים אלה בהודו, ומסביר את ההשפעה על השיווק ועל הגולשים עצמם.
11 טעויות נפוצות בבניית קמפיין AdWords בגוגל

11 טעויות נפוצות בבניית קמפיין AdWords בגוגל

28/07/2015
הפתיחות של המערכת של גוגל לכל משתמש גורמת לרבים מהמפרסמים לטעות ולחשוב שהם יכולים בקלות לפרסם בעצמם, אך בפועל הם נופלים למלכודת של פרסום לא אפקטיבי. כך תדלגו מעל הבורות

חמש אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים רווחי בגוגל אדוורדס

חמש אסטרטגיות לבניית קמפיין מתחרים רווחי בגוגל אדוורדס

4/01/2015
מקנא בתנועה שמגיעה לאתר של המתחרה שלך, רוצה להגיד להם שאצלך השירות טוב יותר? אחרי המאמר של אביב ברקוביץ' בטוח שתתחיל לעשות את זה.
ניסוי: הפרסום בפייסבוק כן יעיל, או שלא?

ניסוי: הפרסום בפייסבוק כן יעיל, או שלא?

27/02/2014
בעקבות פרסום סקר שנערך השבוע - שירלי מייזליש מחברת פורטיסימו בודקת את יעילות הפרסום בפייסבוק וגם מסבירה את חשיבות המדידה הנכונה ותיקון הפרסום און-ליין
האם צריך להתרחק מהצעות קידום אתרים של NANA10 ודומיהם?

האם צריך להתרחק מהצעות קידום אתרים של NANA10 ודומיהם?

19/12/2013
אי אפשר להבטיח קמפיין ללא הגבלת הקלקות אלא אם כן יש כאן משהו מסריח. אנידור חקק בוחן בזכוכית מגדלת את האותיות הקטנות בשירות שמפרסמת NANA10 בטלוויזיה, ולא אוהב את מה שהוא מגלה.
רימרקטינג - לא ריסייקלינג

רימרקטינג - לא ריסייקלינג

5/12/2013
כמו הרבה כלי שיווק שמייצרים באז, השימוש ברמרקטינג נעשה כלאחר יד ויש ציפיה להצלחה אוטומטית.

טיפ ארנון ממן: איך למנוע קליקים בלתי אפקטיביים ולהגדיל ROI?

2/09/2012
כדי למנוע אי הבנות באשר לטיב העיסויים בשירותיה של רננה כרמי (שם בדוי), צוינה בהבלטה רבה בדפי הנחיתה השורה לא כולל מין. קמפיין הקישורים היה בנוי היטב ומפולח לנושאים שונים. לאחר זמן קצר מאוד של הצלחה מסחררת, קצב הלקוחות הלך והאט. הפתרון לבעיה נמצא בכפתור קטן שנקרא...

טיפ ארנון ממן: לפעמים צריך חשיבה שלילית כדי להצליח

2/09/2012
האם התוכנית העסקית שלכם כוללת מתן שירותים ומוצרים בחינם? אז למה אתם מפרסמים בגוגל עבור כל מחפשי ה"חינם". להלן דוגמאות נוספות למילות מפתח שליליות, שיסייעו לכם למקד את הקמפיין.

טיפ ארנון ממן: כלים שגוגל מעמידה לרשותכם בחינם

2/09/2012
"לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם", זו תפיסת העולם המוצהרת של גוגל. ובמילים אחרות, ייעודה של גוגל בעולמנו הוא לספק מידע זמין ורלבנטי לכל דורש - בעיקר לכם, המפרסמים.

טיפ ארנון ממן: איך עובדת הבורסה למילים של גוגל

2/09/2012
המפרסם בגוגל אדוורדס אמנם משלם רק עבור קליקים, אך אין לו אפשרות לדעת מראש מה תהיה העלות לקליק. ממש כפי שכל רכישת מניות בבורסה אינה מתבססת על מחיר מובטח אלא על ציפיות והתנהגות השוק. מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס היא למעשה "בורסת מילות מפתח" ומכאן אי הוודאות

מקדם אתרים? מקדם עסקים! (טיפ ארנון ממן)

2/09/2012
בכל פעם שאני מציג את כרטיס הביקור שלי בו מצויין כי אחד מעיסוקי הוא קידום בגוגל אדוורדס אני נתקל בשאלה הבאה: נו, אז אתה מקדם אתרים? התשובה לכך בהמשך, וגם האם האתר שלכם סיים את תפקידו.

טיפ ארנון ממן: מה לעשות כשיש קליקים אבל אין מכירות

4/04/2012
גישת "לא הוקלקת - לא שילמת" של גוגל אדוורדס מגלה נדיבות רבה כלפי המפרסם, אבל צריך לזכור שלקליק כשלעצמו אין ערך רב אם הוא לא מביא בסופו של דבר למכירה או להמרה.

טיפ ארנון ממן: איך להימנע מגירוש נצחי מגוגל

28/03/2012
ראה הוזהרת: יותר מ-800,000 מפרסמים סולקו מגוגל בשנת 2011 בשל הפרת מדיניות. גוגל מקפידה על גישה ידידותית ביותר למשתמש ומשקיעה מאמצים אדירים כדי להסביר, להדריך, להושיט עזרה ולתמוך לאורך כל הדרך. אבל, מי שמפר את מדיניות הפרסום של גוגל עלול למצוא את עצמו מהר מאוד מול דלת נעולה - לעד! לתשומת לב הפוליטיקאים בישראל - אתם בקבוצת סיכון.

טיפ ארנון ממן: שמות המתחרים כמילות מפתח - תרגיל לגיטימי?

22/03/2012
לפעמים שווה לשלם יותר ובלבד שהלקוח יעבור מהמתחרה אלינו, חיפשת "אוויס", מצאת "אלדן" ו"שלמה סיקסט". שמות המתחרים כמילות מפתח - איך זה נתפס אצל גוגל?

טיפ ארנון ממן: להופיע במקום הראשון בגוגל - השקעה טובה או בזבוז?

15/03/2012
אחת השאלות האופייניות של מפרסמים חדשים ב- Adwords היא: "איך לעשות שהמודעה שלי תופיע במקום הראשון?" והתשובה הנכונה היא: "בוא נבדוק אם זה ישתלם לך"?...
עבור לתוכן העמוד