הפוך לעמוד הבית

מיתוג ואסטרטגיה

אינפינטי משיק לראשונה בישראל מועדון VIP

אינפינטי משיק לראשונה בישראל מועדון VIP

20/11/2017
האירוע הראשון של אינפינטי יתקיים למוזמנים בלבד עם הופעה מיוחדת של מארינה מקסימיליאן ואמיר דדון.
Sodexo משיקה מיתוג חדש

Sodexo משיקה מיתוג חדש

16/11/2017
יואן דהי, סמנכ"ל שיווק, אסטרטגיה וחדשנות: "בדקנו ומצאנו שהמודעות למותג Cibus נשארה גבוהה והוא מזוהה עם תחום ההטבות לעובדים לכן החלטנו לצרף אותו לשם החברה Sodexo.
נספרסו ישראל מאחדת את מחלקות הדיגיטל והסחר האלקטרוני לחטיבה אחת

נספרסו ישראל מאחדת את מחלקות הדיגיטל והסחר האלקטרוני לחטיבה אחת

14/11/2017
משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "החשיבה על המבנה החדש נבעה מהבנה שעולם הדיגיטל והסחר האלקטרוני לא יכול להתנהל יותר כערוץ נפרד"
מותג Haier קיבל פרס על חדשנות בשיווק

מותג Haier קיבל פרס על חדשנות בשיווק

8/11/2017
במסגרת כנס קנטון פייר, העניק מר. לי פאן, סמנכ"ל Haier לירון צפדיה, סמנכ"ל שיווק וסחר של ניופאן, פרס יוקרתי על חדשנות בשיווק.



נתונים: 85 מהציבור מאמין כי ניתוח פלסטי יכול לשפר את תחושת הביטחון העצמית

נתונים: 85 מהציבור מאמין כי ניתוח פלסטי יכול לשפר את תחושת הביטחון העצמית

1/11/2017
נתונים מסקר של האיגוד הישראלי לכירורגיה מלמדים על שינוי בעמדות הציבור בנוגע לניתוחים פלסטיים, ובמיוחד בקרב גברים. 7% יפרסמו את הניתוח ברשתות החברתיות.
ASUS מקיימת תחרות בינלאומית לעיצוב רקעים למחשבי הגיימינג

ASUS מקיימת תחרות בינלאומית לעיצוב רקעים למחשבי הגיימינג

29/10/2017
מעריצי הסדרה מוזמנים לעצב רקע ייחודי לפלטפורמה, ברוח הסדרה, להעלות אותו למיניסייט התחרות ולהתחרות על הצבעות הגולשים.
הוקם מוקד חדש למשטרה עם תרגום אונליין באמצעות איטייפ

הוקם מוקד חדש למשטרה עם תרגום אונליין באמצעות איטייפ

24/10/2017
משטרת ישראל החלה בפיילוט במוקד המידע הארצי - מוקד 110, להפעלת מתורגמנים בשיחות הנכנסות, במספר שפות זרות.
נתונים: האירים שותים יותר -גם תה

נתונים: האירים שותים יותר -גם תה

19/10/2017
שוק התה בישראל מגלגל כ 240 מיליון ש"ח בשנה, עם מכירות של כ-15 מיליון אריזות תה בשנה.



אוניברסיטת אריאל תקיים קורס שיווק לצעירים בשיתוף teenk

אוניברסיטת אריאל תקיים קורס שיווק לצעירים בשיתוף teenk

16/10/2017
דור ה Z, בני הנוער של היום, הם בעלי השפעה אדירה על המשפחה, צרכיה והמשק הישראלי.
צילום: אלעד גוטמן

קפה גרג ממשיכים לעונה שניה עם חסות למכבי תל אביב

8/10/2017
הסכם החסות לקבוצת הכדורסל נאמד ב- כ 1.2 מיליון ש"ח לעונה
משתפים בתהליך המיתוג: רשת תיירות מטיילת

משתפים בתהליך המיתוג: רשת תיירות מטיילת

19/09/2017
הרעיון שיובא מאירופה, הלוגו שנוצר בטעות ונשאר, ההתרחבות לרשת, קבלת פנים עם פינג'אן, והמיתוג מחדש. תיירות מטיילת משתפים בתהליך המיתוג.

טרנד הניחוחות מתרחב: חברת SIESTA משיקה מזרן בריח לבנדר

15/09/2017
המותג SIESTA מציע פיתוח חדש –מזרן בעל בד העובר תהליך מיוחד המעניק ריח לבנדר בכל תזוזה
תגידו שלום: 33% מהחברות המובילות יוחלפו תוך 5 שנים

תגידו שלום: 33% מהחברות המובילות יוחלפו תוך 5 שנים

5/09/2017
52% מסך התעבורה באתרי מסחר דיגיטלי נרשמה במובייל ו- 30% מסך ההזמנות נסגרו במובייל
מותג בגדי היוגה והפנאי הישראלי ANJALY מתרחב לאנגליה

מותג בגדי היוגה והפנאי הישראלי ANJALY מתרחב לאנגליה

5/09/2017
המותג שהינו אקולוגי, מעוצב ומיוצר בארץ, פועל כיום בנוסף לישראל, ביפן, הולנד, שוויץ ואינדונזיה, ומציע פריטים מבדים טבעיים
1 מתוך 3 יקבל סמארטפון בכיתה א'

1 מתוך 3 יקבל סמארטפון בכיתה א'

28/08/2017
סקר של פלאפון וקרביץ מעלה כי הגיל הממוצע לסלולרי ראשון לילד הוא 9 במחיר ממוצע של 900 ש"ח
שוק חיות המחמד בישראל מוערך בכ 1.9 מיליארד ש"ח

שוק חיות המחמד בישראל מוערך בכ 1.9 מיליארד ש"ח

22/08/2017
על פי נתונים שאסף אתר השוואת המחירים והקניה לכלבים וחתולים snoopi-app.co.il כ- 55% ממשקי הבית החילוניים בישראל מגדלים חיית מחמד
מחקר: שיווק היא הבעיה הגדולה ביותר של עסקים קטנים ובינוניים

מחקר: שיווק היא הבעיה הגדולה ביותר של עסקים קטנים ובינוניים

24/07/2017
במסגרת מחקר שערכו Optimalus עולה כי אתר האינטרנט של החברה נתפס כנקודה החשובה ביותר לשיפור
גורדון רמזי, גנדאלף ומיסטר בין בסרטון בטיחות טיסה אחד

גורדון רמזי, גנדאלף ומיסטר בין בסרטון בטיחות טיסה אחד

19/07/2017
שיווק חברתי במיטבו: בריטיש ארווייס מציגה סרטון בטיחות הטיסה חדש עמוס בכוכבים, ושכולל קריאה לתרומה של קומיק רליף.
CGS ישראל מגבירה שירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ

CGS ישראל מגבירה שירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ

4/07/2017
ניכר צורך גובר והולך בשירותי תמיכה טכנית בשפה הרוסית, עבור חברות טכנולוגיה ומחשבים
מיתוג חדש לוינליה. צילום: רונן פדידה

מיתוג חדש לרשת הגלידה וניליה

4/07/2017
על האסטרטגיה החדשה אחראי משרד הפרסום הדיגיטלי "דבי&רון", תחת הסלוגן "וניליה- הגביע המושלם".
עבור לתוכן העמוד