הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הסוף להפרדה בין לימודי יחסי ציבור לדיגיטל

18/12/2012

מכללתACC   לתקשורת ופרסום משיקה מסלול לימודים חדש וייחודי, I&PR , המציע תוכנית לימודים מקיפה המשלבת לראשונה בין יחסי ציבור לדיגיטל. המסלול נולד מתוך ההבנה העמוקה שכיום שיווק ופרסום, בעולמות דיגיטליים ובדגש על זירות מדיה חברתית, הינם כלי עבודה בלתי נפרדים של יועץ תקשורת לצד היכולת לבנות אסטרטגיה תקשורתית, לנהל משברים ולקיים קשרי עיתונות. בראש המסלול יעמדו אדם שוב, מנכ"ל ובעלים סוכנות השיווק הדיגיטלי ריפרש, ארנון פרלמן, יועץ אסטרטגי מהבכירים בישראל ששימש בעבר ראש אגף תקשורת במשרד ראש הממשלה ויועץ התקשורת לראש הממשלה אריאל שרון, ושרון בן דוד, אשת יחסי ציבור בכירה. סגל המרצים יכלול יועצים תקשורתיים מהשורה הראשונה לצד עיתונאים ואנשי דיגיטל בכירים ובינהם: אודי סגל, גל גבאי, אלדד וינברגר מנכ"ל מקאן דיגיטל, אטילה שומפלבי , תימור גורדון מנהל תחום הדיגיטל בקבוצת פובליסיס ישראל ועוד

במסלול, שאורכו 7 חודשים, יתמקדו הסטודנטים בעולמות התוכן השונים ב- 6 יחידות לימוד שונות: מבואות, יחסי ציבור קלאסיים (במגזרים עסקיים ומסחריים שונים), יחסי ציבור במגזר השלישי, תקשורת פוליטית, ניהול משברים וכלה בחיי לילה ולייף סטייל. במקביל, לצד כל שיעור בעולמות אלו, ילמד שיעור דיגיטל חופף בכל זירה.

הקורס ילווה את הסטודנטים מהצעדים הראשונים של יח"צ בעידן הדיגיטל, ועד להתמצאות מלאה בכל זירות המדיה החברתית, כלי ה-PR בפייסבוק וניהול משברים דיגיטליים. בסיום המסלול יציגו הסטודנטים עבודת גמר.

אדם שוב, מנכ"ל ובעלים סוכנות השיווק הדיגיטלי ריפרש:" בדומה לעולם, גם בישראל השפה הדיגיטלית הפכה להיות חלק בלתי נפרד מתחום יחסי הציבור והחיבור האקדמי מתבקש. יתרונו של המסלול הוא בשילוב ההדוק של עולמות אלו תוך מתן כלים וידע מקיף ללא הפרדה מלאכותית".

מיכאל גורי סמנכ"ל תוכן של ACC: "כמכללה שבוגריה מאיישים תפקידים רבים בעולם הפרסום, אנו שמים דגש על העתיד התעסוקתי שמציעים מסלולי הלימוד. מתוך כך נולד המסלול  החדש שיהווה לבוגרים כרטיס כניסה מקצועי הן כאנשי יחסי ציבור והן כאנשי דיגיטל בתוך משרדי יחסי ציבור, דיגיטל ופרסום בעולמות תוכן רבים".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד