הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

STEVE MADDEN יוצאת בשיתוף פעולה עם "גרנייה"

6/03/2013

רשת הנעליים המובילה STEVE MADDEN, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג הקוסמטיקה "גרנייה" מבית "לוריאל" במהלך חודש מרץ.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, כל הקונה מייק אפ אנטי אייג'ינג של "גרנייה", תוכל לקחת חלק בפעילות ייחודית במסגרתה היא תסמס מדוע מגיע לה לזכות במלתחת נעלים שלמה הכוללת 10 זוגות בשווי 3,500 ₪ האחת, מקולקציית הקיץ החדשה של נעלי STEVE MADDEN, כאשר 20 מהמשתתפות בפעילות יזכו בפרס הגדול!

 

שיתוף הפעולה הייחודי יעלה בסרטון פרסומת בטלוויזיה בן 6 שניות שיעלה בערוצים 22 ו- 10 למשך שלושה שבועות. במקביל עיקר הפעילות תהיה ב"פייסבוק" בעמוד של "גרנייה לוריאל" לצד חלוקת 30,000 גלויות בכל רחבי הארץ על ידי דיילות של המותג.

 

שירלי דרורי, מנהלת השיווק של STEVE MADDEN בישראל, מוסרת: "החלטנו לחבור למבצע פתיחת עונה משותף עם קונצרן "לוריאל" והמותג הפופולארי "גרנייה", בשל קהל היעד המשותף והרצון שלנו לפתוח את העונה בשיתוף פעולה אטרקטיבי עבור הלקוחות שלנו לצד קהל יעד פוטנציאל נוסף. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעל מספר רב של זוכות בפרס משמעותי במיוחד, ואנו צופים כי הוא יוביל לפעילות מוגברת ופתיחת עונה מוצלחת במיוחד לשני הגורמים"

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד