הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תחרות בפייסבוק תשאל מי המותג הכי ישראלי?

8/04/2013
תחרות בפייסבוק תשאל מי המותג הכי ישראלי? (הגדל)

פורטיסימו סמארט מדיה, המתמחים בשיווק באינטרנט מובסס תוכן, מקיימים לקראת יום העצמאות את תחרות "המותג הכי ישראלי". התחרות תתקיים ב"מגרש המשחקים של פורטיסימו" – עמוד של הפייסבוק של החברה אשר נועד לשתף ניסיונות במדיה חברתית, ותציג רשימה של מותגים ישראלים לגביהם יתבקשו הגולשים להצביע "מה המותג שמעורר אצלך הכי הרבה גאווה ישראלית ומייצג את הישראליות של 2013".

בפורטיסימו סמארט מדיה מזמינים מנהלי שיווק ובעלי עסקים להוסיף מותגים בכל הגדלים לקמפיין שילווה במודעות פייסבוק ואסטרטגיות הפצת תוכן.

"מגרש המשחקים של פורטיסימו נועד לשמש כמעבדה שיתופית לניסיונות במדיה החברתית. תוצאות ולקחים מפעילות יום העצמאות, ומכל פעילות אחרת שנקיים בעמוד הפייסבוק נפרסם בבלוג החברה. כפי שעשינו בעקבות קמפיין האפיקומן שעלה לקראת פסח", אומרת שירלי מייזליש, סמנכ"ל שיווק פורטיסימו סמארט מדיה. "אנו מאחלים למדינת ישראל כי תהיה שיתופית וחברתית יותר בכל הפלטפורמות הטכנולוגיות – וגם מחוץ להן".

להוספת מותגים ולהשתתפות בתחרות

לקראת פסח העלתה פורטיסימו סמארט מדיה קמפיין אפיקומן, במסגרתו "הוחבא" אפיקומן בעמוד של דמות ידועה. גולשי האתר התבקשו לגלות את מיקום האפיקומן באמצעות שאלות של כן ולא. בסיום הקמפיין הוצגו לקחים בבלוג של פורטיסימו, כגון " להעלות את הפרסום בתשלום ככל שניתן מראש – בעיקר אם מדובר בקמפיין קצר טווח" זאת מאחר ועיכוב באישור המודעה גרם לחשיפה נמוכה של הקמפיין.

פורטיסימו סמארט מדיה מספקת שירותי שיווק באינטרנט מבוססי תוכן, בהם בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים, כתיבת בלוגים ודיוור אלקטרוני, ופעילות ברשתות חברתיות.

 

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד