הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מי עדן נכנסת לתחום שיווק מסנני המים הביתיים

22/07/2013
מי עדן נכנסת לתחום שיווק מסנני המים הביתיים (הגדל)

מי עדן, מותג המים המינרליים המוביל בישראל, הודיע כי הוא מתרחב לשוק מסנני המים בישראל, כחלק מהחלטה אסטרטגית של החברה להפוך את מי עדן ל"מומחה המוביל בכל פתרונות השתייה בישראל".

 

מנכ"ל מי עדן ישראל, יריב שפירא: "אנו במי עדן, גאים להתחיל בישראל, מהלך אסטרטגי רחב שנחל הצלחה רבה בחו"ל. במסגרתו, מי עדן מרחיבה את מגוון שירותיה בתחום פתרונות המים ולצד המים המינרליים הטבעיים האיכותיים שלה ולצד פתרונות עולם הקפה בו היא כבר פועלת, תשווק החברה ללקוחות גם פתרונות מים נוספים, דוגמת ברים למים מסוננים".

 

"מי עדן הינה חברה מומחית למים ושירות בעלת נכסיות ועוצמת מותג גבוהה בכל אחד מתחומים אלו" אומר שפירא. "אנו מבינים כי לצרכנים שונים יש צרכים שונים, ויכולתנו הייחודית היא להציע ולספק תחת קורת גג אחת מענה לצרכים אלה בצורה האיכותית ביותר".

 

המודל לפיו ברים למים מסוננים נמכרים לצד מים מינרליים טבעיים, פועל בהצלחה בעשר השנים האחרונות ע"י החברה האםEden Springs  ב-14 מדינות באירופה, בהן: בריטניה, צרפת, הולנד, ספרד, נורבגיה, שוויץ ועוד. המפתח להצלחת הקבוצה באירופה טמון בפעילות משולבת בתחום מים מינרליים ומים מסוננים לצד תחום הקפה., לראיה, אחוזי ההתקנות של מכשירי סינון מתוך כלל פעילות הקבוצה. כך, בצרפת 21% מכלל התקנות הקבוצה (ברים מינרליים ומכשירי סינון) הם עבור מכשירי סינון, בבריטניה 22% ובהולנד המספר מאמיר ל-28%.

 

שפירא: "מי עדן נכנסת למהלך מעמדה של כוח. בשנת 2012, צמחה מי עדן כספית ב-13% במכירות המים המינרליים בבקבוקים תוך עלייה בנתח השוק. במקביל, אנו שומרים על יציבות בתחום ברי המים המינרליים הביתיים. אני משוכנע שעם הניסיון הרב והמוצלח שנצבר אצלנו בקבוצה, המהלך הנוכחי יצליח גם בישראל ומי עדן תתבסס כשחקן מוביל בכלל תחום פתרונות המים לשתיה, כפי שהיא מובילה כיום בתחום המים המינרליים הטבעיים".

 

"חשוב לציין", מוסיף שפירא, "כי קרן ההשקעות הבינלאומית רואן, שרכשה בתחילת חודש יוני את קבוצת מי עדן, תומכת במהלך האסטרטגי של כניסה לתחום שיווק מסנני המים.

 

מי עדן, משיקה את סדרת Eden Pure - סדרת ברים ביתיים, חדשניים וייחודיים למים מסוננים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוהה ביותר בסטנדרט האיכות של מי עדן. הסדרה כוללת 3 ברים, בעלי פונקציות ייחודיות, כדוגמת סודה בלחיצת כפתור ומסך טאץ' מלא.

 

יתרון נוסף של Eden Pure טמון במיכל למילוי מים מובנה (בדומה לקיים במכונות קפה ביתיות), שאינו מחייב חיבור קבוע של הבר לברז (וקידוח בשיש) ומאפשר ניידות של הבר עפ"י צורך.

 

כל המוצרים, כולל החלפים המתכלים, יסופקו ללקוחות על פלטפורמת השירות המקצועי והוותיק של 'מי עדן עד אליך'.

 

"בהשקת סדרת  Eden Pureנציע לצרכנים מחירים תחרותיים", אומר סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן, מיכאל רבינוביץ': "וזאת תוך מתן דגש על חדשנות מוצרית ומענה לצרכים של הצרכנים. כך למשל עדן Pure סודה, ייתן מענה לצורך של כ-60% מהאוכלוסייה הנוהגים לשתות סודה (50% מהם לפחות פעם אחת בשבוע)*[1]. יתרונות מוצריים אלו, יתווספו כמובן לשירות מקצועי ואמין עד אליך - יתרון גדול בשוק מסנני המים הביתיים.  

 

רבינוביץ' מדגיש, כי מי עדן תמשיך לתמוך בקטגוריית המים המינרליים הן בתחום הבקבוקים והן בתחום הברים הביתיים: "מותג מי עדן הינו 'מותג על' בתחום המים ובעל ערכים ברורים של טבעיות, טעם ואיכות כבר 30 שנה. היתרונות שלו בכל הנוגע לאיכות המים ברורים ומוכחים. לצד הכניסה לתחום החדש ומתן האפשרות לצרכנים לבחור את פתרון המים האיכותי המתאים להם, מי עדן תמשיך לבדל ולחדד את היתרונות של המים המינרליים שלה ולתמוך בהם שיווקית".

 

"אנו מבינים כי לצרכנים שונים ישנם צרכים שונים ולכן חשוב לנו לספק לכל לקוח את הפתרון המתאים לו עפ"י בחירתו ובעזרת הפתרון הטוב ביותר באותה קטגוריה בה בחר. מכאן גם נגזרת האסטרטגיה השיווקית והפרסומית שלנו: "העיקר שיהיה מי עדן בבית".


 
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד