הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת נופשונית משיקה לראשונה כרטיס הטבות מגנטי טעון

5/08/2013

- הודעה לתקשורת –

 

הסוף לשוברי המתנה מנייר לעובדים ולקוחות:

 

חברת נופשונית משיקה לראשונה כרטיס הטבות מגנטי טעון

 

חברת "נופשונית" משיקה את כרטיס "נופשונית קארד" – כרטיס מתנה ייחודי לעובדים ולקוחות המגיע טעון.

הכלי העיקרי והנפוץ ביותר בקרב ארגונים ומעסיקים כיום הם שוברי מתנה. ההערכה היא כי כיום שוק השוברים מגלגל כ-140 מליון ₪ בשנה. זאת ועוד, כיום יותר מ-70% מהחברות והארגונים הגדולים במשק עושים שימוש קבוע בשוברי מתנה ככלי לתגמול העובדים והלקוחות. מדובר ב'השקעה' משתלמת גם עבור הארגון - אחוז המימושים של השוברים גבוה מאוד, בייחוד כאשר מדובר בשוברים איכותיים המציעים מגוון רחב של אתרים מובילים ופעילויות.

 

פיתוח ראשון מסוגו של חברת "נופשונית" מאפשר מעתה לארגונים וחברות להעניק לעובדיהם ולקוחותיהם הטבות באמצעות כרטיס מגנטי טעון. הכרטיס, הנראה ככרטיס אשראי, מאפשר הטענתו במגוון הטבות על פי הצורך, ביניהן פינוק בספא וארוחה, כרטיס זוגי לסרט ואירוח בצימרים. מדובר בפעם הראשונה בה הטבות אלו ניתנות למימוש באמצעות כרטיס מגנטי, שנח הרבה יותר לעומת שוברי הנייר. מימוש ההטבה מתבצע במקום, אצל הספק הרלוונטי, כך שאין צורך בהדפסת השובר או באישור הזמנה. בכל הנוגע להטבת סרט בסינמה סיטי, ניתן אף לבצע הזמנה לסרט דרך אתר האינטרנט של סינמה סיטי, ולממש את ההטבה באמצעות הזנת קוד הכרטיס במערכת האתר. בעתיד הלא רחוק ניתן יהיה לממש את השובר ברשתות בתי קולנוע נוספים.

 

המעבר לכרטיס ההטבות המגנטי טומן בחובו חסכון כספי, מייתר את הצורך בהדפסת השובר ואת הצורך לזכור לשאת אותו איתנו בעת מימוש ההטבה. הכרטיס המגנטי נראה ככרטיס אשראי וניתן בקלות להכניס אותו לארנק ולממש אותו בזמן הרצוי. ההערכה היא כי אחוזי מימוש ההטבות בכרטיס המגנטי יגיעו לכמעט-100%, לעומת כ- 65% עד 90% בשוברי נייר וזאת בשל נוחות השימוש בו והנגישות אליו. כמו כן, הכרטיס המגנטי מחובר לממשק אינטרנטי חכם המאפשר מעקב, ובמידה והכרטיס אבד ניתן לבטל את מספרו במערכת ולהטעין את ההטבה על גבי כרטיס חדש, בעוד ששוברי נייר שאובדים אין דרך לשחזר.

 

חמיק, מנכ"ל חברת נופשונית: "זיהינו צורך שעלה מהשטח לייעול ההתנהלות בכל הנוגע לשוברי ההטבה לעובדים ולקוחות. בעידן בו ניתן לרכוש הטבות ואטרקציות שונות דרך הרשת ולממשן באמצעות הסמארט-פון, ההתנהלות עם שוברי נייר הפכה לפחות נוחה. אנו החברה הראשונה שבחרה להפיק את כרטיס ההטבות המגנטי, בעוד יתר הכרטיסים המגנטיים הקיימים כיום מציעים טעינה בערך כספי נקוב. הבחירה בהטבות הנכללות בכרטיס נעשתה בהתאם למידת הביקוש הרבה הקיימת בקרב הלקוחות ספציפית לפעילויות אלו".

 

זאת ועוד, מוסיף חמיק כי "מהרגע בו הושק הכרטיס לפני שלושה שבועות הביקוש אליו בקרב החברות והארגונים השונים הולך וגדל. עד כה, למעלה מ-50 ארגונים וחברות כבר רכשו הטבות לעובדים באמצעות הכרטיס המגנטי, ובעזרתו הם יכולים גם, בפעם הראשונה, להעניק את השובר בעיצוב חדשני המאפשר מימוש בזמינות גבוהה. זהו השלב הראשון בהשקת כרטיסי "נופשונית קארד" ובעתיד הקרוב יונפקו כרטיסים נוספים שבעזרתם ניתן יהיה לממש מגוון הטבות נוספות, ביניהם בתי קפה ומסעדות, אטרקציות, ואף טעינה בערך נקוב".

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד